Gå til innhold

Er det noen her inne som har en baby på ca 8 mndr som er mindre enn min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja, hun er jo ikke så stor, men ikke sånn utrolig liten heller liksom...snuppa mi er 9 mndr og 7380g og 67 cm...hun er ganske liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi er ikke 8 mnd enda, kun 6 mnd og 3 uker, men hun er ikke stor: 66,5 cm og 6580 g...Ganske tynn mao.. Hvor stor var din jente rundt den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hun er jo ikke av de lengste, men jeg kan fortelle deg at min datter var bare 63 cm da hun var på samme alder. Hun var derimot litt tyngre enn din (lita bolle med andre ord. He, he). Har alltid fått høre at hun er liten. Nå er hun 6 år, og på høyde med en 5 åring. Men hun har alltid fulgt kurven sin, selvom hun ligger i nedre sjikt. En barnelege sa til meg en gang, at det helst bør greie å vokse ca 6 cm i året. Dette har datteren min "greid" så vidt. Nå er jeg ikke noe bekymret lenger, for veksten stopper jo aldri opp. Min mann sin familie har mange små, så det ligger nok bare i genene. Håper bare hun ikke får alt for mange kommentarer opp gjennom årene, for slikt legger jo barn merke til når de blir større (de fleste tar henne for å være yngre enn hun er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min jente var ganske lik din da tyr...på den alderen mener jeg, men tror ikke hun var så lang....65 cm kanskje?...hvor stor var hun da hun kom til? snuppa her var 2545g og 45 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi.. min er 6 uker og 6115g og 61cm.. lurer på hvordan han er når han er på deres alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lucas er 8000 g og 70 cm, liten og nett gutt, men ikke for liten, ligger på den tredje nederste kurven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hjelp..

 

tittet i helseboka til jenta mi nå, og hun veide 7480 gr og var 65.5 cm lang på 4 måneders kontrollen sin. vi skal snart på 5 mnd kontrollen.

 

hun veide 3304 gram når hun ble født, så hun var ikke en av de største.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa mi var omtrent samme sixen..De er i nedre sjiktet, men det gjør jo ingenting, alle er ikke like store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr...irriterer meg over innlegg som IKKE hører til her. Hun spurte om det var noen andre som hadde babyer som var like liten som hennes. Det er godt å høre at det finnes ander med søte små der ute også. Det gjør faktisk godt i et mors hjerte at ungen hennes ikke er den eneste.

MEN; så kommer søike kommentarer fra dere jenter her inne, dere som absolutt måååå svare på noe dere ikke er blitt spurt om.

Ja, det å fortelle hvor STORE ungene DERES er. Det er ikke DET en litt småfortvilet mor vil høre....

 

Hilsen en mor med STOR baby, som da ikke kan si noe om størrelsen på babyen min da det ikke hjelper/"trøster" hovedinnlegger i det hele tatt.... og da lar jeg jo selvsagt være å svare når hun søker etter "medsøstre" med små babyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig. hun spør etter andre med SMÅ søte babyer, ikke å høre etter hvor store deres andre er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...