Gå til innhold

Aargh! Nå holder det jammen med disse innbildte symptomene!!


Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

Jaja, skikkelig stikking i lysken TO DAGER etter mensenslutt...

Jammen moro! Jeg hadde jo en runde sist med MASSE symptomer, og 18 dager over IKM og selvfølgelig ikke gravid.

 

Nå har jeg koblet helt ut mens mensen har vært her, men igår kom disse rivende stikningene i lysken. De er her idag også (kun på høyre side) uavhengig om jeg går, står, sitter eller ligger...

 

Er litt VEL tidlig synes jeg, å få disse innbilte symptomene nå alt. Så vidt jeg vet har ikke EL vært her engang...

 

Å, den kroppen altså..... *Hællemåne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp e helt enig..går runt med sjokoladesug og super ømfindtlige brøstvorte og PMS som ikke ligne grisen.æ som te vanli e roilheta sjøl,mens no..stakkars dein som yppe me mæ,han/ho får så øran flagre..men ingen mens,har ikke hadd besøk av tante rød sia æ slutta me sprøyta i juli05..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var jo en stund også det...

Er det ikke noe legen din kan hjelpe deg med der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos gynekologen og sjekket at du ikke har cyster på eggstokken?? Jeg hadde det en gang og da fikk jeg stikkinger i lysken...

 

Det er ikke farlig, men noe ubehagelig så du må ikke bli bekymret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos gyn og fikk innvendig ul for ca tre uker siden. Dette ble ikke nevnt, men jeg regner med at de ser det på ul?? Selvom det var ganske fort gjort da...

Eller må gyn "lete" etter de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenge ikke mye leting for å finne mine iallefall... Alt er sikkert helt i orden dersom det ikke ble nevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fådd svar at kroppen må ordne opp sjøl...men va det ikke i orden i løpet av et år eller to måtte æ komme tebake..legen mente at det va ikke noka hast sia æ har to unga fra før,men det e jo læænge sia æ har vært gravid(7år)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han/hun til å bedømme det da??

 

Uansett er det jo greit, for vår egen del iallefall, å komme tilbake i regelmessig syklus da...

 

Er det normalt at legene venter med å sette igang mensen? Synes jeg har lest mange innlegg om at man må komme tilbake når det har gått så og så mange mnd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en lege..

 

blir jo litt toillat av å gå rundt å tru at man e gravid hele tia,for ikke å snakke om grav testa.men no har æ slutta å teste det e jo neg uansett.kunne godt ha tenkt mæ å komme i rett syklus igjen,e litt slitsomt å være dein hormon bomba.

legen sir litt forskjellig,men har hørt at flere har fådd samme beskjed når dæm har fortælt te lægen at dæm har brukt p sprøyte..men men..å ska no vente litt til før å bestille ny lege time,kanskje ting skjer av sæ sjøl?

Har bare vært sånn hær i to mnd,å det vare ca 1uka kvær gang.har ikke tadd grav test på to mnd.sia dein siste æ kjøpt va ødelakt,det mangla dein ruta som test res vises i..det va kanskje en ønske test,man kunne vælle svare sitt sjøl..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, vil du ha positivt eller negativt resultat idag?"

 

Å, det hadde vært noe det...hihi

 

Nei, grunnen til at jeg spurte om det ang å sette igang mensen, var at jeg fikk beskjed av gyn at om mensen ikke hadde kommet innen en uke, så skulle jeg få noe som satt den igang...

Men det er kanskje annerledes med FØRSTE mens etter prev.slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke saint..."hmm,la mæ tænke..jepp,i dag vil æ ha positivt svar"..hehehe..

tja det va jo en gynekolog,æ har bare vært hos en vanli lege..dæm sir jo så forskjelli alle de dær legan..min filosofi e at æ bare håppe rett over tante rød og blir gravid på første forsøk..hehe..

blir litt frustrert over alle som vet alt om sin kropp,har hadd el eller ikm..å æ vet ingenting..før va æ som ei klokka,kunne nestn stille tante rød etter klokka,dein va på dagen,timen presis.mens no,fullstendi rot i systeme..SYNTAX ERROR,e d ikke det det står på kalkulatorn..hehe..

nei vi får krysse fingran for åss og alle andre,så satse vi på en liten spire i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he kjenner meg igjenn der ja!!!

Har ikm 6/7 april og har virkelig ALLE mensen symptomne ,det er ikke til å ta feil av altså jeg har jo gått gjennom en del mestruasjoner i livet hittils og jeg kjenner jo kroppen min

Men neida her går jeg og innbiler meg ja ..nei det kan jo hende det kan samenlignes med graviditets tegn og bla..bla..bla SKJØNNER IKKE at jeg gidder for å være helt ærlig........lærer jeg aldri eller???!!!

Ja ja det er om å holde håpe oppe::))) vi får det nok til en eller annen gang vel::))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som e det rare oppi alt det her,e at æ aldri har hadd noka mensen symptoma i hele mitt liv..mens no florere det av dæm eller graviditets symptoma...kvalm på morran,tisse ofte,sjokolade sug,KVISE,luft i magen,urolig mage,TRØTT osv osv...stakkars oss som har det så fælt..hehe..men snart skal det ikke bare være "ulv,ulv tegn" men ordentlige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...