Gå til innhold

Trist og lei av PSOC


raaagna

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei "jente" på 24 år som nylig har fått diagnosen PCOS.

Det var da jeg mysta babyen min i 5 mnd att dei begynte å leite itte årsaker. Det va GRUSOMT!!! Trodde ikkje att det va mulig å bli såååå vanvittig gla i noe som ikkje ein gang va født.. Men jammen meg var det fælt, låg med riier en hel dag før dei tok utskrapning, blod over alt, det rant og rant, det va rett og slett et mareritt! Men legen sa att det kom alltid en ny sjanse for oss som er så unge, men det virker ikkje sånn lengre. Siden nyttår har eg vore inn og ut av sykehuset på forskjellige behandlinger, 19 ganger på 3 mnd e mye når det kun er falske forhåpninger og slag i trynet kvar gång legen sier, "Nei frøken ingen egg denne gang heller" usj, PSOC er jammen meg ingen lek. Det er faktisk maaaange plager som følger med, hårvekst, humørsvingninger, legge fort på deg, uvel, problemer med å bli gravid, og eg mener bestemt att dårlig selvtillit er en faktor. Det er ikkje lett for ei jente å ha hår her og der.. Men kan ikje jera annet en å prøva å vara positive og se lyst på det!! Men som sagt PSOC er ingen lek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...