Gå til innhold

Den jæ*la venstre pupp....


annengangsmor

Anbefalte innlegg

Han nekter å ta venstre pupp.Det går rett og slett ikke. Han har aldri vært venn med den. Tar høyre fint og uten problem.Han tuller med henda og armer,krummer rygg og herjer.Bare skriker og gjør meg gal. Jeg blir så sint til tider att det koker inni meg og jeg må legge han fra meg og gå..... Selv om melka kommer og han har fulle munn så slipper han taket etter 10 sekunder lissom,de gangene han tar tak. Blir små-rar jeg..

 

 

Noen gode råd?????????????????????????????????????????+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også med tvillinghold, eller bare når han ligger på omvendt side i vuggehold? Hva hvis du gir ham godpuppen med tvillinghold, også protester da? Hvis så, er det mulig at han har skjevstillinger i nakken? Flat flekk på siden i bakhodet, f. eks? Kan enkelt fikses av osteopater, spør igjen hvis dette høres kjent ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ville heller ikke ha venstrepuppen. Trodde den var tregere og at det var derfor. Men viste seg at babyen hadde en låsning i øverste nakkeledd (Kiss) og det var derfor. Etter to behandlinger gikk det over.

 

Skjønner veldig godt din frustrasjon. Tvillingstilling hjalp litt her, men til slutt bare jeg la til høyre uten å prøve engang, man blir jo så lei av denne lirkinga... Så nå er det nesten tomt i venstre...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt noe av det samme. Det hjalp å ikke snu ham når han skulle spise på venstre side, dvs lå samme vei hele tiden. Kiropraktor fant låsning i nakken og med den borte hjalp det. Hadde sjekket hos osteopat eller kiropraktor, "just in case".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...