Gå til innhold

babyutstyr, hva kjøper dere når?


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Bare nysgjerrig, jeg har tenkt til å prøve å vente med alle innkjøp til de 12 første ukene er passert. Eneste jeg har kjøpt er pappa boka til sambo.

 

Når begynte dere innkjøpene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også vente til etter 12 uker har gått! har kun bestilt gratis-bøkene på babyverden, får visst vareprøver ögså! men det frister ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør som dere! føler at jeg ikke kan kjøpe masse greier nå... venter til de første 12 ukene er gått.. det første jeg vil kjøpe er et par sokker, de er så nydelige å se på, tenk at noe så smått og søtt skal komme ut av oss...

gleder meg!!! (ikke akkurat til selve fødselen, da, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting.Kommer ikke til å kjøpe noe før jeg har vært på ordinær ul.Om ting går galt.Har jeg ikke lyst å sitte med en haug med ting til en baby vi ikke får alikavel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk med datteren min kjøpte jeg ingenting før jeg var i uke 33-34. Er litt overtroisk, tør ikke håpe noe for tidlig liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så på barnevogner allerede en dag etter vi fant ut at jeg var gravid, men kjøper ikke noe før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ventet til etter ul i uke 18-20. Jeg hadde satt meg uke 12 som mål sist, og begynte kjøpte litt klær og planla vogn/seng/stellebord, men i uke 13/14 hadde jeg MA, da blir det ekstra sårt å ha utstyret/katalogene der.. Så denne gangen venter jeg med å kjøpe noe som helst til jeg er 110% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en lillebror på onsdag, så jeg kjøper masse babyklær og greier til han.... Vet jo at det ender opp hos oss etterhvert uansett : ) Vogn, stellebord og bilstol venter man helst litt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del bodyer til nå.. Kjøpt noe tøy ved siden av.. Begynte vel å handle tøy når jeg var ca 7 uker.. Mamma har handlet leke-matte, siden den var på tilbud..

 

Kjøper ting når jeg ser noe fint, OM det skulle skje noe (noe det skal ganske mye til for skal skje) så skal vi jo prøve igjen og engang blir det barn på oss også.. Så kommer alltid til å få brukt for det..

 

Når jeg var 9 uker på vei begynte vi å se på vogner.. Men det var mest pga det er MANGE å velge mellom, og det tar tid å bestemme seg for åssen man vil ha :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...