Gå til innhold

grrr strekkmerke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror jeg har fått et lite strekkmerke over navelen, har hatt piercing, men tatt den ut for maaange år siden og nå har navelen begynn å "vregne" seg og ser helt idiotisk ut men hvertfall.. d lille strekkmerke ligger mellom selve navelsen og piercingen, er et lite rødt merke og det ser ut til at huden har sprukket... lite men alikavel vet men jo at det vokser m lysets hastighet når de først kommer... GRRRRRRR....

ååå godt å få ut frustrasjonen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er ikke alene som strekkmerker!! har fått mange, tydlige merker på brystene, og noen på rumpa:P om strekkmerker går vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sprukket noe helt j**li mellom navla og der den piercinga satt for flere år siden. Navla har vrengt seg, og det er helt sykt ut der piercinghullet er. Men det er jo sånt en må ta med seg med et smil, de blekner heldigvis etterhvert...

Har fått utrolig mange på mage, lår og pupper. De er blodrøde/lilla:P

Men jeg tenker bare sånt må jeg bare godta, kommer jo en flott baby snart, så kan ikek sitte å syte over dette:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke klage nei:) det er verdt alt me må gå gjennom når den lille kommer :) navlen min har blitt helt flat den...liksom forsvunnet;) har en tattoo på magen som har strekt seg veldig:) men eg e veldig stolt av kulemagen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off...

Jeg som trodde jeg skulle slippe unna... Men neeeei da...

Jeg har fått masse på puppene =/

Skjønner ikke helt, for jeg synes ikke de har vokst så mye. Og jeg bruker jo fortsatt B-cup BH'ene som jeg hadde før jeg ble gravid....

 

*sutre-sutre-sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hat meg nå, men jeg har foreløpig ikke hatt noe antydning til strekkmerker heldigvis...

 

Jeg er i uke 32 nå, og lurer veldig på hvilken uke dere som har fått strekkmerker er i, og ikke minst når dere først oppdaget de. Er det håp for at jeg slipper unna, eller må jeg nok belage meg på at de kommer om kort tid.....

 

krysser fingrene :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse strekkmerker og de kom som verst i uke 22+. Er i uke 30 nå, og det blir nok flere tenker jeg. Ikke så lekkert, og det blir nok ikke akkurat bikini på meg i sommer...

 

Smører meg med oljer og kremer,men jeg tror det er sånn at hvis man ahr anlegg for det så kommer det uansett... De "krymper" og blir mye mindre synlige etterhvert. Men de blir aldri borte...

 

Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er i uke 31 nå, men fikk di første strekkmerkene på brystene allerede etter 3 måned!! vokste fra AA-cup t B-cup nesten med en gang... di på rumpa har komt di siste ukene:P kan jo hende du slipper unna, er jo forskjellig fra folk til folk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et veikart over magen min etter første svangerskap og tar det igrunn helt med ro nå. Kan jo ikke bli mye værre vel?

 

Kan bekrefte at de ikke blir borte men de blir hudfarvet og "roligere" etterhvert. Selv om huden ikke blir like stram så gjør vel ikke det noe. Skal ikke gå rundt å vise magen så mye jeg og om jeg gjør det så skal jeg tenke at jeg er hot sexy mama fordet!!

Tror nemlig at man blir det om man bare tenker sånn.

Kan ikke alle begynne å vise disse slaskete, strekte magene sine? Så blir det kanskje en trend?

Slår herved et slag for strekkmerker og mener at de som har de bør tilbes littegrann. For det er jo egentlig fint med et litt sånn individuelt mønster på magen. Syntes jeg det bør være iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...