Gå til innhold

Ta dere sammen, jenter!


Luguber

Anbefalte innlegg

Når noen starter en tråd på småtroll så er det fordi de ønsker svar, tips og meninger OM temaet de spurte om. Det betyr ikke at noen i samme slengen skal tillate seg å æresutskjelle hverandre for de valgene vi tar! Vi har en kjekk krangleside for slikt!

 

Ok, ikke alle er enige om noe, men hvorfor er det så forbanna viktig å legge til nedsettende bemerkninger sammen med argumentene man har? Trådene blir jo fullstendig ubrukelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg leser "over" slike bemerkninger jeg.må tåle å høre litt syns jeg.jeg skrev et innlegg som anonym for noen dager siden,fikk noen frekke kommentarer også men det bryr jeg meg ikke mye om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes nattkjole innlegget var hysterisk morsomt og det har jeg inntrykk av at flere syntes. Har ikke ledd så godt på lenge. vi trenger jo ikke miste humoren vår selv om vi har blitt foreldre. Synes det var et friskt innlegg i min ellers så barn, bleie, grøt, amming, ikkeamming, flaskekokende, joggebuksebefengte hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg ellen77.det innlegget burde jo ikke plage noen.er jo bare morsomt.vi som har småknøtt og mye stress trenger å le litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest verken nattkjoleinnlegget eller alkoholinnlegget, men er generelt sett enig med soft_78.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattkjoleinnleggene har jeg ikke lest, men jeg sikter mer generelt. Om det dreier seg om våtservietter, mm vs mme, alkohol etc, så synes jeg ting ofte flyter altfor mye ut. At man kommenterer at "stakkars din baby som er å tjukk" når noen svarer på et innlegg om hva babyene veide på 7 mnd.-kontrollen, er et annet eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soft_78, kan fort bli patetisk, ja.

 

Noen ganger er det bedre og holde meningene sine for seg selv, gitt....

 

Er sikkert mange som mener seg selv og vaere perfekt. Dit har jeg ikke kommet meg enda, etter 6 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...