Gå til innhold

Hva ken det være? (Inni magen min)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I løpet av den siste mnd har jeg flere ganger kjent.. el det har kjentes ut som at det er noe inni magen min som normalt ikke skal være der. Akkurat som det er noe som er litt i veien. Har kjent det mest mens jeg har ligget på rygg med bøyde knær og gjort øvelser (bekke/mage/rygg), akkurat som det er noe der inne på som presses mot/under ribbebena på høyre side. Det er ikke vondt, bare rart. Minner om en fot/et svakt spark (fødte for 4 1/2 mnd siden). Kjenner det også av og til når jeg ligger på høyre siden.

 

Kjennes altså ikke helt normalt ut, men er jo ikke vondt og kjenner det ikke hele tiden, så er ikke noe jeg vil renne til legen med.

 

Kan det være et resultat av endringer i magen etter graviditet og fødsel? Eller er det noen som har en annen ide om hva i all verden det kan være?

 

(Og alt skal man jo spørre om her.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen anelse om hva det kan være men hvis du er bekymret så ville jeg tatt en tlf til fastlegen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok tatt en test ja hvis det kunne vært en mulighet, men har ikke hatt samleie siden natta før fødselen startet, så det ville vel vært et aldri så lite mirakel.

 

Er jo ikke vondt, så er sikkert ikke noe farlig...

 

Lurte bare om noen andre hadde kjent noe liknende. Kanskje en slags "fantomsmerte" etter babyen.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt "spark" i magen et par ganger etter fødselen jeg også, uten at jeg vet hva det er for noe. Er iallfal ikke gravid hihi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo der galleblæra ligger da. Mange får problemer med den etter fødsel.Er det verst om kvelden/natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stilte det spørsmålet til en jordmor på det andre forumet. Har det samme selv. Gutten min ble født for 4.5 mnd siden

Her er linken

 

http://forum.mammanett.no/showthread.php?p=736230#post736230

 

Hun skriver at det bare er tarmene som har begynt å fungere igjen. Jeg har også tatt en graviditetstest og den var negativ selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente også spark i magen, flere måneder etter at lillejenta var født!

Trodde plutselig jeg var høygravid igjen:) men skjønte jo at det ikke gikk an. Tok likevel en test for sikkerhets skyld. Har ingen forklaring på hva det kan ha vært. Kanskje en slags fantom-beibi? he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene.

Det var det jeg håpet å lese, at flere også har kjent det, for da er det vel normalt :-)

 

(Vondt er det jo ikke som nevnt. Og det er ikke værst om kvelden/natta.)

 

Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...