Gå til innhold

Jeg har møtt Trollet idag!!! (samme som skravle..)


esmase

Anbefalte innlegg

Som jeg har fortalt tidligere,skulle jeg til ekstra ul idag for å sjekke om livmortappen hadde begynt å flate ut for tidlig.Jeg har fått fjerna litt av den tidligere.

Har også hatt regelmessige kynnere hele helga,noe som har gjort meg enda mer bekymret.

Kommer nervøs på ul,og blir ropt inn av ho jeg var hos sist.

Hvorfor er du her idag også? spurte hun...

Jeg forklarte at det var jm som hadde ment at jeg burde ha mer oppfølging og at hun hadde ringt og fått time til meg.

Det skulle bestandig sendes henv.,og hvorfor var ikke det gjort????

-Det må du vel ta opp med jm, sa jeg. Hun fortsatte å klage på dette,og jeg forklarte at jeg ikke kunne vite det...

Sånn oppfølging hadde de også slutta med sa ho. Jeg ble helt på gråten,for ho var så ufin!

Prøvde å si at det var jm som mente jeg skulle sjekkes...

OK,da-jeg får vel bare sjekke deg,da! -Men du får ikke flere kontroller her!presterer ho å lire utav seg.

Huff,har jeg gjort noe galt????

Selve ul var unnagjort på 3 min.-ferdig-og ut med meg.

 

Får trøste meg med at det lille vi så,så bra ut,men sitter igjen med en følelse av at jeg er den store syndebukken her....

 

Måtte bare få det ut,og takk for at du gidda å lese syteinnlegget mitt...

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei på deg!

 

Slike folk skulle ikkje ha fått jobbet i helsevesenet. De skulle ha fått sittet og flyttet papir. Her burde du si ifra til de som sitter over, for dette er ikkje tollererbart. Håper du slipper å komme bort i denne personen senere.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar

 

Huff stakkars deg.

Det er enkelte som ikke burde ha med menesker å gjøre. Hun du har vært hos er en av de.

 

Det er bare tull at de MÅ ha skriftelig henvendelse. En lege el jm kan ringe å få til en avtale uten å sende skriftelig henv. til sykehus først.

Hvis det er noe de syns det haster med kan en jo ikke sende henv for så å vente i 7lange og 7 breie for å komme til undersøkelse.

 

Du får be legen el jm di få til en avtale så du får oppfølging hos en annen resten av sv,skapet.Greit å forholde seg til den samme, HVIS det lar seg gjøre da.

 

 

Det gjorde jeg, for jeg orket ikke å komme til forskjellige leger og jm hver gang jeg er på ul.

Lenke til kommentar

Annonse

Hei! her var det noen som hadde en skikkelig "bad hair day"...

Fikk du noe svar, da?? Du var jo ikke der for moro skyld??? Skulle ikke du snakke om både sm og andre ting???

ÆÆÆÆ - sånne folk har ikkeno' rundt gravide å gjøre.

Du må jo få stilt spørsmålene dine, og få skikkelige svar...

Tror jeg ville gått tilbake til jm, jeg, og fått ny time hos noen andre, eller bestilt en time privat hvis jeg var bekymret. Evt. kontaktet fastlegen min.

Lykke til.....

 

Lenke til kommentar

Jeg kontakta fastlegen min når jeg kom hjem,for Trollet kunne ikke sykemelde meg....

Fikk heldigvis sm,-ut april foreløpig,så noe positivt har da skjedd idag....

 

Takk alle sammen for svar! Bra å ha noen å dele problemene med når de dukker opp!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...