Gå til innhold

Noen som har vært i kontakt med Amathea avd Trondheim?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg fant ut at jeg var gravid ble jeg veldi glad, men det var ikke 100% planlagt. Derfor ble jeg og kjæresten min samtidig litt fortvilet angående økonomi etc.... Derfor bestemte jeg meg for å kontakte Amathea for å få råd og veiledning angående hva jeg skulle gjøre, hva som lønte seg økonomisk osv. Jeg ringte derfor Amathea i Trondheim og avtalte et møte. Jeg skrev ned dato og tidspunkt i boken min mens jeg snakket i tlf, og var egentlig litt skuffet fordi jeg måtte vente i over en uke før de hadde noe ledig. Så i dag, klokka 13.00. var det tid for avtalen min. Jeg droppet derfor en viktig forelesning og dro til byen for å endelig få litt råd om hva jeg skal gjøre. Jeg kom ti minutter for tidlig fordi jeg hadde vært litt usikker på hvor det var. Da jeg sto utenfor kontoret var døren låst! Jeg prøvde å ringe på dørklokka sikkert ti ganger, men ingen åpnet. Da prøvde jeg og ringe dem, og fikk en tlf-svarer med en gammel beskjed om at kontoret var stengt ifra 30.-31. mars! I dag er det jo den 3. april!! Jeg ventet til ti over for å være sikker på at de ikke var ute til lunsj eller noe sånn, men ingen kom og åpnet og fremdeles tok ingen tlf heller! Da var jeg blitt så kald av å stå å vente så lenge at jeg bare dro hjem. Når jeg kom hjem ringte jeg hovedkontoret i Oslo og fortalte hva som hadde skjedd. De var veldig hyggelige og beklaget. Jeg forsto også at dette ikke var et ukjent problem for avdelingen her i trondheim. Tenk hvis jeg hadde vært en usikker, fortvilt 17 åring som virkelig trengte å snakke med noen med en gang! Dette er jo folk du skal kunne stole 100% på! Åpningstiden på kontoret deres er forresten fra 09.00 og hekt frem til 19.00 på mandager!

Jeg syns hvertfall dette var veldig uprofesjonellt og ble veldig skuffet. Samtidig har jeg en venninne som har benyttet seg av Amathea i Ålesund, og hun fikk veldig god hjelp! Så jeg sier ikke at det gjelder hele organisasjonen, men avdelingen i Trondheim er hvertfall ikke mye tess! Da har jeg funnet mye mer hjelp her hos alle dere på nettet! Så tusen takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var ikke bra!!!!! Så bra som du sier at du ikke er en bekymret 17 åring....

 

Har du hørt noe fra dem? Trondheimsavd. mener jeg?

 

Går virkelig ikke ann!

 

I forhold til økonomi tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye. Det ordner seg nok. Det er den psykiske delen du må finne ut av. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over fire i dag ble jeg faktisk oppringt. Hun som hadde seinskiftet kom på jobb og forsto ingenting da det var lukket og låst. Hun sjekket både avtaleboka og svareren og så at jeg hadde prøvd å ringe flere ganger rundt tidspunktet for avtalen min. Det viste seg at hun som skulle ha vært der hadde blitt syk, men at hun hverken hadde sagt fra til kollegaen eller dem i avtaleboka. Men denne damen var veldig hyggelig og tilbød meg og komme på en ny avtale. Jeg hadde tid akkurat da hun ringte så jeg dro dit med en gang. Så da fikk jeg et litt mer seriøst inntrykk likevel siden jeg fikk hjelp til slutt. Men hadde jeg vært sjef hadde nok hun som ikke brydde seg med å ta ansvar for å hverken si fra eller finne andre til å stille opp fått en sterk advarsel hvis ikke sparken! Men all skryt til hun som måtte rydde opp!

 

hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...