Gå til innhold

Menssmerter i rygg og mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 12, og har til tider skikkelig menssmerter i korsryggen og i magen. Dette kan vare intenst i opptil 10 min for så å bli litt bedre og så komme tilbake like ille etter en stund. Kjenner ut som mensen kommer hvert øyeblikk, og det er nesten vondt i både magen og ryggen. Andre som opplever det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mens murringer siden IKM, men nå er det ikke ubehagelig lenger, men til tider vondt faktisk. Er det også normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også til tider veldig vondt. Eksempelvis måtte jeg sette meg ned i dusjen tidligere i dag, fordi korsryggen verket sånn. I mitt første svangerskap hadde jeg ved to anledninger (i uke 8 og 10) så vondt at jeg lå og sparket i veggen, og paracet hjalp ikke. Jeg har også opplevd MA i uke 11/12, og da hadde jeg aldri slike smerter - til sammenligning. Men vet at enkelte aldri har smerter uten at det betyr noe. De sier at sterke smerter kombinert med stor blødning ikke er bra. Sterke smerter alene, eller blødning alene betyr nødvendigvis ikke noe som helst! Er du bekymret, så synes jeg du skal be om UL, men jeg antar at alt er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7 og jeg har det akkurat sånn! Jeg ble nesten glad nå når jeg leste at det er flere enn meg, for jeg har hørt så mye om at menssmerter er tegn på SA. Men nå er det jo så mange som sier det er vanlig! Puh...ble veldig lettet jeg nå:-)

Lykke til til alle sammen med og uten smerter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da sammen med min fra før oppblåste mage som er vond pga. luftsmerter, og endel halsbrann og sure oppstøt er magen min helt håpløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...