Gå til innhold

HURRA! FOR DR.TROLLE. .


Dingeling

Anbefalte innlegg

HEI OG HÅ ALLE SAMMEN. .

nå har jeg vært hos Dr.Trolle og jeg starter opp med godt mot sånn etterhvert. .han tok innvendig UL og alt var som på en 20 åring mente han. .ingen cyster eller annet rart og han fant tilogmed mange eggsekker og en stor en oxo.d syns han var veldig bra siden jeg kun er på dag 3 i syklusen og d er jo tidlig enda..så neste uke skal mannen min levere sædprøve på Riksn,så nå er vi igang for å finne ut om alt er ok. .

men d jeg ikke visste var at dem regner fra 0 når man har mistet for da vet man at man kan bli gravid.så sånn sett så har vi prøvd i kun 6 mnd pga.SA i aug. .pussige greier d der. .

fikk tatt blodprøver oxo,så nå er d bare å vente og å hoppe i halmen. .

puh!! godt at d er påska snart. .hehe!!

 

HA EN FORTSATT GOD DAG DERE. . KLEMZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at det er overstått da gammelmamma! Er han ikke hyggelig!

Det var godt alt var i orden med deg! Når det gjelder sædprøve, kan den "taes" hjemme? Jeg mener svømmerne lever vel ikke så lenge på et glass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble fornøyd da! Ja, en misslykket graviditet er også en graviditet...men noen mister igjen og igjen, mener de foretar utredning etter 3 ganger etter hverandre...

 

Horatio, jeg tror sædprøven kan tas hjemme dersom man har kort vei til sykehuset, men jeg mener det anbefales å ordne hele greia på stedet...er best om svømmerne er så nye som mulig. Da mannen min tok sædprøve for ørten år siden, ble han i alle fall anbefalt å ta den på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du likte Trolle! Sædprøve må utføres på Rikshospitalet og du må bestille time. Tror ikke de godtar hjemmetester lenger da det har skjedd at noen har levert andres sædprøver....Hva er vitsen med det, har jeg tenkt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre, gammelmamma, at du hadde en god opplevelse - du hadde jo gruet deg så fælt, men det var da helt uten grunn. Og så flott resultat da - nå er det bare å sette igang for dere - tænk på alle de eggene som bare ligger og venter :-) Du skal se, det blir nok nyttårsbarn på deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...