Gå til innhold

når begynte deres babyer å snu seg fra rygg til mage??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

akkuratt aldeer, min unge er 3 måneder og 3 uker og har ikke vist tegn til å prøve, gjør det når han ligger på siden!! hva med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var kjempetidlig, han var 2 1/2 mnd. Han liker seg best på magen, så han var veldig motivert. Andre veien har han bare snudd seg 3 ganger. Det interesserer ham ikke, det virker nesten som om han føler seg utrygg på ryggen.

 

Ellers er ikke gutten min tidlig ute, tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snudde han seg ikke før han var 6 måneder. Ikke blant de kjappeste, men han er 47 cm rundt hodet, så det var vel ikke bare å få det tunge hodet opp av bakken ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har ligget mye på golvet helt fra starten av, trives både på mage og rygg. Hun rullet fra rygg til mage før helga nå, da var hun 4 mnd og to uker. Vet ikke hvor lenge hun hadde rullet til siden da, men ganske lenge, og de to-tre siste ukene snudde seg godt over til siden sånn av vi hver gang trodde at "nå, nå ruller hun.." men det tok altså litt tid før hun kom helt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa vår var nesten 3 mnd første gang hun snudde seg fra rygg til mage, vi trodde dette var en engangshendelse men hun syntes tydeligvis at det var gøy for hun fortsatte. Nå kan vi ikke legge henne ned uten at hun snur seg. Fra mage til rygg har bare skjedd noen ganger, og det er nok ikke noen bevisst handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har forøvrig begynt å gå litt opp på alle fire, ser ut som hun gjør det for å få ta i en leke som ligger foran henne, men så ender det jo opp med at hun skyver seg bakover da....og blir litt frustrert..:)

 

På en oversikt jeg har står det om alderen 5-6 mnd: "Noen begynner å rulle fra rygg til mage nå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 mndr på første, 2 mndr på andre.

er veldig individuelt. nummer to var stor og sterk fra fødselen av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd var nesten 5 måneder. Han var slettes ikke tidlig, nei. Men nå er han snart 7 måneder og triller bortover gulvet i en sabla fart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gong han snudde seg var han ganske nøyakig 5 mnd. Midt på gjennomsnittet har eg fått høyre, men det er mulig det ikkje stemmer.

 

5 1/2 mnd gamal snudde han seg ofte, og rulla tilbake til ryggen innimellom (men det såg mest ut som han velta). No, snart 6 1/2 mnd gamal snur han seg rundt til magen med det same han blir lagt ned, og har blitt ganske god på å snu seg tilbake og. Han er bevisst på kva han driv med i alle fall, og brukar rullinga for å nå ting han ikkje får tak i når han ligg i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...