Gå til innhold

Mars: Lucia Anine kom til verden på termin


mammantilLucia

Anbefalte innlegg

26 mars, på termin, kom vår lille prinsesse til verden. Hun veide 4460gram og 52 cm lang. Vannet gikk natt til lørdag og vi fikk beskjed om å komme til sykehuset. Hodet til Lucia hadde ikke festet seg og jeg måtte bli liggende til observasjon mens vi ventet på riene. Lørdag morgen hadde hodet festet seg og jeg ble sendt hjem for å vente. Ved 15 tiden begynte jeg å kjenne små rier og vi ringte ned til sykehuset for sikkerhets skyld. Fikk beskjed om å vente til riene kom oftere. Ved 18 tiden kom de såpass tett at vi fikk beskjed om å komme inn. Innen klokken 19 var det rier hvert minutt. Det ble både lystgass og epidural på meg. Da vi var kommet til pressfasen fikk vi beskjed om at dette kunne ta sin tid, men lille prinsessen vår ville ut fort. Innen 20 minutter var hun ute!!!!! Lucia Anine ble født klokken 00.55 søndag 26 mars. All smerte under fødselen ble fort glemt da jeg fikk henne på brystet og kjente henne mot huden min mens mannen min stod ved siden av med tårer i øynene. Det største jeg noengang har opplevd.!!!!!! Nå ligger hun fredelig ved siden av mor og sover,.. noe hun gjør veldig mye. Er utrolig stolt av min lille engel :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulérer! For et nydelig navn hun har fått! Min Månestråle kom fem dager før og ja, det er sant, man glemmer fort den ekstreme smerten når nurene ligger hud mot hud og er så redde, så redde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...