Gå til innhold

Juni: Nå er hun bgynt å tulle igjen...


tøffetøtta

Anbefalte innlegg

Sov nesten ikke i natt og vi har en mann på yttersia som holder på å skifte panel på huset, så vi får ikke sove no nu heller.. :(

klager lit her, er jo ingen andre som gidd høre på klaginga mi.. haha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da. Vi har akkurat hatt en sånn periode. Skjønte ingenting da han plutselig gav seg til å skrike og hyle når han skulle legge seg på kvelden. Var skikkelig sint, og jeg måtte sitte sammen med han til han sovnet. Tok halvannen uke før han var tilbake til sitt vante jeg. Var rasende når pappa kom inn på kvelden hvis han våknet også - ropte bare på mamma og lente seg mot døra - men nå går det heldigvis greit igjen.

 

Håper det ikke varer så lenge før hun finner nattesøvnen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånn har også vi det.. Gråter på en helt ny måte når hun skal sove, merkelig. Vet ikke om det har noe med at hun er syk å gjøre, men å få henne til å sove er et slit. Må sitte med henne i fanget å kose med henne en stund før jeg kan legge henne i sengen igjen, er jeg heldig sovner hun. Før var det bare å legge henne ned, så sovnet hun på 123! En annen ting er at hun er blitt fryktelig glad i bamsen sin, hun prater med den og koser med den leeenge. Hun blir oppriktig glad når hun får øye på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere, det der er ikke greit. Jeg føler med deg. Det er noe man absolutt ikke kan gjøre noe med/irritere seg over, og det er naboer som holder på med vanlige uteaktiviteter på dagtid. MEN GUD SÅ IRRITERENDE det er når en er sliten og bare vil at de små skal sove.

 

Jeg gruer meg til våren, da skal det bygges på oversiden her, og vi som har skogen som nabo. Jeg gleder meg ikke. Da skal det bygges flere hus, tenker det blir mye banking og sprenging. ÆSJ; ÆSJ :-) Men det blir jo fint med nye naboer da....

 

Håper dere snart får tilbake nattesøvnen. Thea er kjempetrøtt på kvelden om dagen, men hun våkner flere og flere kvelder nå etter en stund. Det er ikke så festlig.

 

Våkner jo før det er mulig å få opp øya også, NÅ har jeg klaget litt jeg og. Det var godt det.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt "godt" å se vi ikke er de eneste som har tider med lite søvn og ro.. :)

Det er nok på vårt hus det skiftes panel, så jeg skal jo ikke klage. men når man er trøtt o glei så skulle man ønske de kunne ta en laaaaaange matpause.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset har nettene blitt flere timers mareritt! Jeg gruer meg hver gang det begynner å bli mørkt ute. Gutten har pluselig blitt vanskelig å legge og så våkner han flere ganger hver natt og hyler. Det er nesten ikke mulig å roe ham. Han står på alle fire i sengen og griner i over en time om gangen. Han har ikke vondt for når han ser meg eller hvis jeg tar han opp ler han. Med en gang han skjønner at han ikke får komme opp setter han igang å griner igjen.

 

Heldigvis er det stille her på dagen så han sover ihverfall nå.

 

Håper alle juni barn snart sover godt hele natten...å også på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barselsgruppa vår er det flere som sliter om natta pr. dato..

LilleG som alltid har vært en drøm å legge, hyler som en stukken gris når vi legger han på kvelden.Må som regel inn og putte inn smokken ett par ganger før han skjønner at han ikke kommer til å få stå opp igjen.

 

I natt var det første natten alene på eget rom og det gikk over all forventning :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...