Gå til innhold

Alt var bra:-)


Meesah og HattiFnattene♡

Anbefalte innlegg

Tvillingene mine har det kjempefint, og er 5,4 cm fra hodet til rumpe. Så den ene suge på tommelen:-) og de sparket og var i fin form. Det var også en skillevegg mellom dem, så jeg kan ta det med ro.

MEN..hun så bare en morkake..vanskelig å se om det var to, men hun trodde muligens det var en..

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så da er det ganske sikkert eneggede?? Da får du tett oppfølging av sykehuset iallefall!! Ultralyd annenhver uke er det vel?!

Så bra at alt står fint til med dem da..

Jeg var på vekstberegning idag til mine for første gang, de er 6 og 12% over. Den ene hadde bare noen mm støøre hode ellers var de helt like.. Bestandig godt å få bekreftet at alt står bra til...:)

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke fått noen ny UL før den ultralyden jeg skal ha i uke 18....burde jeg det? Hun var ikke sikker på om det var en eller to. Hun trodde det var en, men hun sa det var vanskelig å se på utstyret hennes. Begge var like store, så det virket ikke som hun var bekymret.

Lenke til kommentar

Nei, tror det er fra uke 20 du får ultralyd annenhver uke. Når de er usikre bruker de å anta at det er eneggede slik at du får oppfølging i forhold til det. Leste et tidligere innlegg på tvilling-sidene som anbefalte at du står på ditt med oppfølging. Er visst ingen automatikk i dette. Lykke til da, meesah, er det ikke spennende?

 

Er alt bra i forhold til familien nå da? Syntes å huske det var litt ulike reaksjoner på dette med graviditeten og tvillingene?

Lenke til kommentar

Nja..failien ja...prater egentlig ikke noe særlig med faren til samboeren min. Føler han gikk lang over streken, så jeg prater ikke med ham mer enn jeg må.

 

Moren til samboeren min har på en måte vennet seg til tanken, og ringer ofte for å spørre hvordan det går.

Ting har roet seg, men vi vil flytte likevel.

Lenke til kommentar

Annonse

Ofte trenger en kanskje å få tenkt seg om.. Du skal se når magen vokser, og de ser (iallefall faren) at dere har det bra, så kommer de nok, om ikke krypende, så iallefall kommer de..

Du hadde, var det ei jente, fra før? Har han noe godt forhold til henne da?

Lenke til kommentar

Ja har en datter. De forguder henne alle sammen. Følte nesten at faren hans mente at vi sviktet henne ved å få flere barn ("dere har jo en nydelig datter, holder ikke det?"). Helt vanvittig. Jeg vet ikke hvordan det blir siden, faren og stemoren hans nevner ikke graviditeten med et ord de gangene jeg treffer på dem. Lurer på hvordan de kommer til å takle det når magen vokser. Late som jeg bare har blitt tykk kanskje....

Lenke til kommentar

Da skal du se det går seg til etter hvert. Det er jo såpass nytt enda, så de, eller iallefall svigerfaren din, får jo litt tid på å tenke seg om...

Min egen mor reagerte med, "å nei, og jeg som føler jeg ikke er godt nok kjent med Emilie (min første) enda..."

Du skal se det går bra dette, meesah.. Du skal iallefall ikke bekymre deg og uroe deg unødvendig.. Så lenge du føler støtte fra din side og samboeren din, så er det det som teller...:)

 

 

Lenke til kommentar

Samboeren min støtter meg, men jeg tror nok ikke ting blir bedre mellom meg og faren hans. Hadde en episode i går som bare gjør meg sikrere på at det riktige er å flytte herfra. Blir sinna når voksne folk oppfører seg som ham. Grr..Nei prøver å tenke positivt, stort sett hvertfall:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...