Gå til innhold

hvordan ville dere ha gjort dette... trenger litt hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

han får kunn mme!!! han står opp ca halv 7eller 7 får mat og vil ha mat igjen kl halv elleve elleve går 4 timer mellom hver(litt frem og tilbake det da) så vil han ha mat igjen kl halv 3 eller 3.. så kommer problemet mitt, jeg vil at siste mating skal være halv 8 men det stemmer ikke i følge tiden her med hver 4 time, jeg pleier da å gi han mat kl halv 6 også mat igjen kl halv 8, han er ikke sulten men gjør det slik fordi siste måltid skal være halv 8(Fast rutine) er det dumt av meg å gi han mat når han ikke er sulten, (han spiser det han orker å stopper selv når han er mett), men er det en annen måte å gjøre dette på!!! tiden passer aldri, han gråter veldig veldig lite og det er derfor vanskelig for meg å vite akkuratt når han er sulten så det har blitt 4 timer mellom ver måltidt, han spiser fra 150 til 200 ml. siste måltid spiser han helt til han stopper så da får han eksrta!! han spiser ikke om natta...

 

han er 3 måneder!! noe tips til meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med å prøve å mate han 730, 1130, 1530 og 1930.. det er lettere å starte med det rundt 4 mnd da han skal få grøt og mat.. men de du gjør nå funker for babyen og deg.. så hvorfor tenke på noe annet?

 

Min sindre er bare 7 uker, på dagen går det alt mellom 3-5timer mellom måltidene, men om kvelden vil han ha mer, så mater jeg han kl 1830 f.eks så mater jeg han igjen kl 20 for jeg pleier å legge han rundt 2030 hver dag. han våkner da ikke før 5-6 tiden for mere mat og så sover han videre til sirka kl 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, jeg bare føler jeg propper han i med mat fordi jeg skal får det til å fungere å ikke tenker på gutten!! kanskje jeg skal se når han egentlig vil ha mat, han skriker vel vis han blir alt for sulten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt sånn i begynnelsen jeg også... for de første 4 ukene ville han ha mat heletiden... spurte til og med helsesøster om det gikk ann å overfore ungen, til han sprekker.. ler.. men det går ikke, det er de selv som styrer inntaket. Det er viktig for de å ha rutiner så fortsett med det. Det har nå gått 5 timer siden sindre fikk mat, han sover... fortsatt og vekke han skal man jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...