Gå til innhold

Songbird & Jons!!!!!!


Anne mor36 +Siw-Angelica

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere??

 

Hadde litt rosa farge på crinonen i dag jeg... Huff...

Men har ikke kommet noe mer så jeg satser på at det er crinonen som gjør det.. Står at den kan gi små blødninger...

 

Så holder optimismen oppe noen dager til... :))

 

Ruge klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alt som det har vært de siste dagene, kjennes ut som om mensen kommer hvert øyeblikk... Vet ikke helt hva jeg skal tro, vil jo ikke være optimistisk heller, det blir så langt å falle dersom blodprøven i morgen er neg. Bedre å heller lette dersom.... og der er tanken igjen, ikke lett å holde den borte heller :o)

 

Frem til i går hadde jeg fargeløs Crinone, men i går var den litt oransjeaktig. I dag har jeg ikke sett noe til den enda. Har også lest på pakningsvedlegget, og det står jo som du sier at den kan gi blødninger. Tror ikke du skal være nervøs for det, men heller se optimistisk på det at du har testet positivt før blodprøven skal tas, må være deilig å ha en prositiv test å se på. Her i gården er vi så lei av neg. tester at vi har boikottet det (selv om jeg må innrømme at det har vært fristende...) og heller bare tar prøven på Riksen. Får jo svaret i morgen, vi da, mens både du og Songbird må vente til torsdag hvis jeg husker rett? (og hadde jeg måttet vente så lenge hadde nok jeg også tatt en test hjemme.

 

Krysser alt som krysses kan for tiden for at vi alle tre skal få noen flotte julegaver i år !!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt klart vi får fine jule gaver i år!!!!! :))

 

Ikke noe mer farge utover dagen i dag... :))

Så er fortsatt optimist... :))

 

Ruge klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og er alt som det har vært de siste dagene. jeg kjenner INGENTING, jeg.. Har litt stikking i magen, men kanskje bare noen minutter pr dag, ikke noe murring eller noen ting..

MEN, jeg har fremdeles høy kroppstemperatur, i dag lå den på 37,8, og jeg velger å se det som et meget positivt tegn...

Altså for å være helt ærlig, så er de tegnene jeg kjenner tegn på graviditet, ikke på mens, og det er fint.. MEN HVORFOR VISER IKKE TESTEN POSITIV ENNÅ???

I natt fikk jeg ikke sove fordi jeg var så spent på testen jeg skulle ta i dag morges... Men den var fremdeles like negativ :-(

Lurer på om jeg skal gå hele livet uten å se den ekstra streken på den hjemmetesten...?

Som dere skjønner er nervene i helspenn, jeg ser at jeg høres litt mer ut som en antrert fjortis, enn den avbalanserte kvinnen jeg gjerne skulle ha vært...

 

Må bare fortelle dere, jeg var litt hissig i dag morges, så jeg ringte kundebehandler for nettbanken min og skjelte han ut fordi jeg synes opplegget var blitt dårligere etter at Gjensidige Nor ble DnbNor..

Det var DEILIG!!!!!!!!!!! Hehe... Gjett om han la på og tenkte 'jævla bitch' etterpå, æ.... :-)

 

Men dere, jeg lurer på dette med Crinonen: Jeg har tatt dobbel dose på eget initiativ, og ting ser jo bra ut... Hva skal jeg gjøre nå? Slutte helt eller trappe ned til en, eller fortsette med to til graviditet (selvfølgelig ikke) kan utelukkes??

 

Hva tror dere, jenter med gullegg??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå som jeg håper på gode nyheter fra dere i morgen - lykke til alle tre!

 

Heia Riksen-rugerne:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...