Gå til innhold

2 pp og EL test


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Jaja, nå begynner 2 pp for oss.... Litt skuffa for at den ikke satt i 1 pp, men sånn er det nå...

Har vurdert å kjøpe EL test...men er litt skeptisk. Hvor stor er garantien for at den sitter om man timer den med sånn test.

Erfaringer? Er det verdt å kjøpe eller skal man bare satse på lykke..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 pp på meg og her. Jeg tar el test og vet nøyaktig når jeg har el, for gidder ikke ha sex hver dag hele syklusen, har ikke tid heller pga unge og studier... :-) Da er det bedre å vite når det virkelig er viktig å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man vite akkurat når man har EL når man tar sånn test? Har aldri gjort det før jeg, og er det samme når man tar den i mnd, eller skal man ta den rund ca når man har EL, eller når man TROR man har EL?

Herregud, det her er sikkert teite spørsmål.....

Sa akkurat til samboer at jeg skulle kjøpe sånn test, at når den viste EL så fikk vi bare stå på...hehehehe...:)

 

Hvor gammel er barnet du har fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ingen garanti for at man lykkes med å bli gravid selvom man bruker el tester. Men det kan øke kjangsene dine når du har en viss pekepinn på når du har el.

Hvis du skal kjøpe el tester bør du kjøpe cb tester som ikke gir forvirrende svar.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet jeg, at det ikke er noen garanti for å bli gravid...:) Men bare lurer på hvor nøyaktig den er og...ja....når man skal ta den og sånn...:) Har jo aldri tatt en sånn før...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg virket nedlatende. Det var i så fall ikke meningen! Vet ikke i % hvor nøyaktig den er men tror det skal være ganske så nøyaktig. Når du kjøper en pakke ligger det ved en bruksanvisning hvor det også er en tabell som vise når du skal starte med testingen. Du tar utgangspunkt i lengde på siste syklus og får da svar utifra tabellen.

Det er vel lurest å teste på morgenurin da denne urinen har vært lenge i blæren og det vil da være riktig konsentrasjon av hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...