Gå til innhold

migrene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen her som har vært plaget mye med migrene? Jeg har vært mye plaget med hodepine de siste 5-6 årene, flere ganger i uka. Lurer på om det er noe håp om at det skal bedre seg nå som jeg er gravid eller om det blir bare værre (hvis det er mulig)? Nå får jeg jo ikke ta noen medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei venninne som har migrene, og som ble helt kvitt det i svangerskapet og også etterpå. Så ble hun gravid igjen, og da kom det tilbake - for å bli. Kanskje den hadde forsvunnet igjen om hun ble gravid igjen? Merkelige greier....En annen venninne av meg hadde kjempekraftid astma med hyppige sykehusinnleggelser m.m. Da hun ble gravid med førstemann forsvant hele astmaen - for alltid. Hun er nå tobarnsmor uten astma.... Fantastisk! Kan jo egentlig ikke gi deg noe fornuftig svar, måtte bare fortelle om disse to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt begge deler når jegg har vært gravid,men jeg ar brukt paralgin forte når det har stått på som værst...denne gangeg har jeg nesten ikke hatt migrene, om det er tilfeldig eller fordi jeg tar progesteron i tillegg det vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...