Gå til innhold

Noen andre her som må la ungen sove akkuratt før den legger seg eller så våkner h*n om natta!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

veldig rart dette her ass! har prøvd det ut og det funker!! har en sønn på 3 måneder spm sov hele natten gjennom fra uke 6! men nå er han blitt større og sover mindre på dagen, han sover kanskje en time eller en halv time 2 ganger mellom hvert måltid som er ca hver 4 time!

 

før la jeg han elleve og så gikk jeg ned en halv time i uka og så legger jeg han kl 8 halv 9 da får han mat halv 8, under hotel cæsar, hehe så steller jeg han og så er det rett i seng!

har fast rutine uansett!!

 

men det jeg skal frem til er at vis han får sove en dupp på en halv time time for eksempel fra kl halv 7 til halv 8 (+ -) så sover han hele natten i strekk til kl 7 eller 8, men vis siste duppen hans er kl rundt 5 så våkner han på natta fra kl 2(da gir jeg han smokken istedet for mat, litt frem og tilbake før jeg tar han opp kl 7) merkelig det ass, akkuratt som han er så over trøtt!

jeg merker på han vis han har en natt han kommer til å våkne kl 2 fordi han våkner etter en time etter han har laggt seg 8 halv 9, da gir jeg han smokken og så sover han i strekk til kl 2(smokk etter det!!

 

noen andre som har det slik?? rare de små!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...