Gå til innhold

Når på døgnet teste el?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg har hørt at el kommer på ettermiddagen. Gjør den det? Kommer det på samme når på døgnet en tester?

 

Litt dumt spørsmål, men er ikke helt inne på den el testinga. Kjøpt meg tester for første gang. Håpe bare de kommer i posten før el da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør nok teste med morgenurin da denne er mest konsentrert med hormoner og dermed slå bedre ut på testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS! eggeløsningstester fra hurtigtest.no bør tas på ettermiddag & kveld til samme tidspunkt! Tok morgen urin fikk positive tester hver dag, og leste bruksanvisningen litt for seint! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er graviditetstester man BØR bruke morgenurin på hvis man skal teste tidlig. De fleste graviditetstester kan man bruke dagtid urin på etter ikm.. Mens eggløsningstester kan man med fordel alltid ta på ettermiddagen..

 

Til eksempel.. Den el jeg hadde nå sist.. da fikk jeg negativ test (men neesten like sterke streker) på tidlig morgenurin.. Men jeg forventet el den dagen så jeg testet igjen i tolvtiden på formiddagen og fikk KLART positiv test.....Test streken var sterkere enn kontrollstreken. Og det var også den dagen jeg fikk el, det sjekket jeg med temping...

 

Lykke til med testing.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...