Gå til innhold

kumelk allergi


to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

kan det plutselig komme??? snuppa har tålt det hele tiden og fikk diare som ikke gir seg. kaster opp alt annet. legen mener hu ikke tpler kumelk lenger og fikk beskjed om å kjøpe mme uten kumelk.

syns det høres litt rart ut jeg at det plutselig kan komme.

noen med erfaring????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg antar at allergier kan komme til etterhvert selv om hun har tålt kumelk tidligere. Du kan jo prøve nutramigen en stund for å se om hun det hjelper. Kanksje har hun laktoseintoleranse? (reagerer mot laktosen i melken)

 

Ble dere ikke henvist videre? Fikk dere ikke resept på nutramigen? Hvor gammel er jenten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å kjøpe den men den smaker så vondt så hu spytter ut. kaster opp alt untatt nan. legen har ikke sjekket henne bare tror og antar:(

hu er 8 mnd. griner og er sulten. så jeg ringte ahus og gråt og gråt for orker ikke mer. fikk snakke med en barnelege og hu sa at så lenge det ikke var møkka bleier 5-10 ganger i timen og hu holder på nan så hadde hu fortsatt å gi det.

hu har tarm infeksjon og hu sa det kan være ganske hardt og diaren kan sitte lenge. så nå har jeg gitt henne nan. hu er blid og fornøyd. uten hverken dritt bleie eller oppkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det at hu kaster opp kunne være at hu rett og slett er kvelm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...