Gå til innhold

Hva slags prevansjonsmiddel...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei :-) brukte trionetta, føre det brukte jeg yasmin, men fikk høre at denne var under forskning i england fordi den hadde forårsaket blodpropp hos nen av de som brukte den... har gått på p- piller i 3 år, slutta for 7 mnd siden men ikke blitt gravid ennå desverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt yasmin- anbefales ikke. Ble kjempedeprimert + masse humørsvigninger.

 

Har brukt trionetta og triordinol. ikke helt fornøyd med de heller.

 

Så har jeg brukt nuva-ring (p-ring) - ANBEFALES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for jeg bruker Trionetta nå, og har alltid vært fornøyd med de, men de siste årene så har flere i min nærmeste familie fått kreft. Jeg jeg sitter å vurderer å kanskje begynne å bruke minipiller istedet for. Men er det noen som vet om det er lettere eller vanskligere å bli gravid når man bruker minipiller istedet for p- piller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ hormonfri prevansjon/familieplanlegging se:

www.buenaventura.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har brukt utallige prevansjonsmidler..

 

Men det desidert verste var p-plaster. Det begynte nemlig å bevege seg inn i huden min, og jeg fikk det nesten ikke av. Det var masse blod i rundt det, og det var helt forferdelig. Hadde mensen i 4 uker med plasteret.

 

det beste var diane. Da fungerte kroppen.

 

av alle de andre p-pillene jeg har brukt, så har jeg hatt masse mellomblødninger, men slapp det med diane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt trionetta i de siste årene nå, veldig fornøyd med de, sluttet 15 mars. Mini-pillen er jo litt upraktisk da man må være veldig nøye med å ta den til riktig tid hver dag, det var ikke noe for meg i alle fall. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brute Yasmin.. anbefales IKKE!! ble deprimert og paranoid..mente moren og resten av fam min ikke likte meg... og hadde null sexlyst ..Anbefaler NuvaRing! P-ring. Den virker lokalt. setter den inn og tar den ut etter tre uker. etter en uke med mens går du på badet og setter inn en ny. samme syklus som p-piller og færre bivirkninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...