Gå til innhold

Hva slags prevansjonsmiddel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags prevansjonsmiddel brukte dere før, og hvis dere brukte p-piller hvilket merke?

Skrevet

hei :-) brukte trionetta, føre det brukte jeg yasmin, men fikk høre at denne var under forskning i england fordi den hadde forårsaket blodpropp hos nen av de som brukte den... har gått på p- piller i 3 år, slutta for 7 mnd siden men ikke blitt gravid ennå desverre....

Skrevet

Har brukt yasmin- anbefales ikke. Ble kjempedeprimert + masse humørsvigninger.

Har brukt trionetta og triordinol. ikke helt fornøyd med de heller.

Så har jeg brukt nuva-ring (p-ring) - ANBEFALES!

Skrevet

Ok, for jeg bruker Trionetta nå, og har alltid vært fornøyd med de, men de siste årene så har flere i min nærmeste familie fått kreft. Jeg jeg sitter å vurderer å kanskje begynne å bruke minipiller istedet for. Men er det noen som vet om det er lettere eller vanskligere å bli gravid når man bruker minipiller istedet for p- piller?

Skrevet

Alternativ hormonfri prevansjon/familieplanlegging se:

www.buenaventura.no

Skrevet

jeg brukte mini pillen, fikk migrene av vanlige pp.

Skrevet

Diane p-piller i ca 5 år, har nettop sluttet

Skrevet

Brukte trionetta før, yasmin nå de siste årene. Sluttet for 10 dager siden...

Skrevet

Jeg brukte yasmin og var fornøyd med de.

Skrevet

jeg har brukt utallige prevansjonsmidler..

Men det desidert verste var p-plaster. Det begynte nemlig å bevege seg inn i huden min, og jeg fikk det nesten ikke av. Det var masse blod i rundt det, og det var helt forferdelig. Hadde mensen i 4 uker med plasteret.

det beste var diane. Da fungerte kroppen.

av alle de andre p-pillene jeg har brukt, så har jeg hatt masse mellomblødninger, men slapp det med diane..

Skrevet

Jeg har også brukt trionetta i de siste årene nå, veldig fornøyd med de, sluttet 15 mars. Mini-pillen er jo litt upraktisk da man må være veldig nøye med å ta den til riktig tid hver dag, det var ikke noe for meg i alle fall. ;o)

Skrevet

Brute Yasmin.. anbefales IKKE!! ble deprimert og paranoid..mente moren og resten av fam min ikke likte meg... og hadde null sexlyst ..Anbefaler NuvaRing! P-ring. Den virker lokalt. setter den inn og tar den ut etter tre uker. etter en uke med mens går du på badet og setter inn en ny. samme syklus som p-piller og færre bivirkninger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...