Gå til innhold

boblebad


Anette med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

hei er det noen her inne som vet om boblebad er farlig å ta i svangerskapet jeg er i uke28

håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kusinen min er lege og sa at dette ikke anbefales da man sitter i et vann hvor boblene går oppover...altså kan bakterier florere og bli fraktet rett opp i vagina.

 

Det er jo ikke 100% sikkert dette skjer, men faren er der - og derfor bør man la være sa hun !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk får svaret :-) da dropper jeg boblebadet å svømmer i stede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på ekspersvar: "Det går fint, men du skal være obs på at du kan få blodtrykksfall, så derfor skal du aldri sitte alene."

Og "Men ikke etter at vannet har gått, for da kan bakteriene stige oppover i skjeden og komme rett inn til babyen. De fleste merker godt når vannet går, så det er ikke noe å bekymre seg for."

Så det skulle ikke være noe problem, sier de iallefall her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til de farene som allerede er nevnt, kan dysene på boblebadet stimulere visse punkter i kroppen, og dette trenger ikke å være positvit.. Enkelte triggerpunkter kan i ekstreme tilfeller utløse rier..!!

Hold deg unna boblene du..! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det i heimen,har ikke orket å ta til nå,men det er da helt tilfeldig.....synest i grunnen dette høres noe hysterisk ut da,men man vet seff aldri....tok forrsten mye sist sv.sk....ingen av oss tok skade av det,gikk 12 dg over tia oxo,så det utløste ingenting her i gården hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...