fru tekopp Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Var hos hun damen som skal sy kjolen min i går og leverte stoffene jeg skal ha i kjolen. Det ble lys rosa thai-silke. Skal ikke ha "vanlig" brudekjole, rett og slett fordi jeg ikke synes det passer når man skal vies på en ambassade. Men det er jo bare min mening... Også blir det litt tungvint å dra på så stor kjole til utlandet... Men kjolen blir såååååå fin! Håper jeg... Har en annen kjole som likner litt, som skal brukes som mønster, men med noen forandringer. Og hun som skal sy hadde så mange gode ideer! Kjenner at det kiler godt i magen når jeg tenker på det nå, ja! Gleder meg så veldig til å se den!
Etaner Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Skjønner deg godt jeg (-: Jeg har så mye sommerfugler i magen hele tiden, tar meg i å tenke på bryllupet nesten heeele tiden. Spesielt kjolen. Jeg har ikke noe bilde av kjolen så jeg holder på å bli gal. Må nok ta meg en tur til brudebutikken og få tatt et bilde av den(hvis det er lov), men det er nesten 8 mil å kjøre dit.. Kjolen min er ikke ferdig før i juni, så det er lenge igjen til jeg får den hjem. Kjolen din høres forresten veldig fin ut (-:
fru tekopp Skrevet 3. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2006 Når skal du gifte deg? Vi gifter oss 23 juni. Spent, spent, spent!!!!! Kjolen blir litt 50-talls aktig. Helt enkel topp med halterneck og tettsittende oventil og vid i skjørtet. Stoffet er kjempefint og fargen elsker jeg! Det blir jo en kjole jeg kan bruke til flere anledninger (noe som er meningen). Da er det bare å ta av noe av pynten, så blir den enklere. Får håpe den blir bra, og at samboer'n også syns jeg blir fin. Men skal prøve så godt jeg kan å skjule den frem til dagen. Hvordan er kjolen din?
Etaner Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Vi gifter oss 29 juli. Kjolen din høres veldig fin ut. Elsker rosa jeg også. Det er jo kjempe kjekt at du kan bruke den flere ganger da. Samboeren kommer sikkert til å bli veldig glad. Jeg har en strappless kjole. Den går inn i livet og med slep. Skikkelig prinsessekjole. Den har broderier på hele stoffet, så det er ikke det vanlige slette stoffet,og et gullrosa-bånd over i kryss foran.. hmm nei den er vanskelig og forklare. Men jeg syns den er så fin at jeg nesten får tårer i øyna når jeg har den på. ( http://www.benjaminroberts.co.uk/satin2.htm nr.756. Den har det samme broderte stoffet som er øverst på denne kjolen og samme farge på båndet, samme designer.) Jeg hadde egentlig tenkt til å ha en enkel halterneck kjole, jeg er veldig glad i halterneck. Men jeg er litt lav så de jeg prøvde ble for store for meg.. Er spent på hva samboer sier, kjolen er liksom det motsatte av hva jeg har hatt lyst på. Men jeg har planer om å være prinsesse for en dag(er så sjelden pynta opp ellers)så da får det bare gå . hehe..
fru tekopp Skrevet 3. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2006 Høres flott ut kjolen din også. Må få se bilde når du får tak i det! (kom ikke inn nå. Sitter på jobben og det er så mange sider som er sperret... Prøver igjen når jeg kommer hjem.) Lykke til i hvertfall! Kan jo hende vi "prates" igjen før det store skjer!?!
Etaner Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 Ja det er jo ikke lenge igjen til ditt skal stå.. Tiden går så fort noen ganger. Men det kan hende jeg gjorde litt feil her, der det står nr.756 er ikke med i adressen, så at det ser sånn ut, det er bare nr på kjolen (.;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå