Gå til innhold

Hvor mye plaget før sykmelding?


gutt og jente

Anbefalte innlegg

Hvor mye er dere plaget med bekkenløsning, dere som er sykmeldt (100%)? Jeg har vært sykmeldt i 10 uker p.g.a. kvalme, og har egentlig "lyst" å fortsette med sykmelding. Har begynt å få vondt i bekkenet. Tar det egentlig med ro om dagene, men har ganske vondt likevel. Kjenner det stikker i symfysen, stivner til etter under 1/2 times gåtur, og kjenner da vondt både fremme og bak når jeg går. Til og med vondt å trille handlevogna. Er i uke 16. Veldig vondt å stå på en fot når jeg skal kle av og på meg. Noen som kjenner seg igjen? Lurer på hvordan dette skal gå, kommer vel til å bli verre, med gangvansker som sist svangerskap. Har ikke lyst å få det mer vondt, noe som sikkert skjer i jobb. Men er kanskje for frisk enda? Dumt å måtte jobbe for så å "ødelegge" bekkenet for resten av svangerskapet. Hvilke tanker har dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært 40 % sykemeldt i snart to måneder, pga begynnende bekkenløsning, jobber kortere dager, men litt hver dag. Har veldig grei lege, hun mente at det var bedre at jeg begynte tidlig med sykemelding, enn å slite seg ut for så å bli 100% sykemeldt senere. Dette fungerer veldig bra for meg, tror ikke jeg hadde holdt ut lenge i full jobb. Tenk på deg selv, det er ingen andre enn deg som vet hvordan du har det, snakk med legen din og rådfør deg med ham/henne.

Er forresten 25 uker på vei.

Vet ikke om det var dette du var ute etter, men, men..

Lykke til videre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...