gutt og jente Skrevet 3. april 2006 #1 Del Skrevet 3. april 2006 Hvor mye er dere plaget med bekkenløsning, dere som er sykmeldt (100%)? Jeg har vært sykmeldt i 10 uker p.g.a. kvalme, og har egentlig "lyst" å fortsette med sykmelding. Har begynt å få vondt i bekkenet. Tar det egentlig med ro om dagene, men har ganske vondt likevel. Kjenner det stikker i symfysen, stivner til etter under 1/2 times gåtur, og kjenner da vondt både fremme og bak når jeg går. Til og med vondt å trille handlevogna. Er i uke 16. Veldig vondt å stå på en fot når jeg skal kle av og på meg. Noen som kjenner seg igjen? Lurer på hvordan dette skal gå, kommer vel til å bli verre, med gangvansker som sist svangerskap. Har ikke lyst å få det mer vondt, noe som sikkert skjer i jobb. Men er kanskje for frisk enda? Dumt å måtte jobbe for så å "ødelegge" bekkenet for resten av svangerskapet. Hvilke tanker har dere om dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4662086-hvor-mye-plaget-f%C3%B8r-sykmelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 5. april 2006 #2 Del Skrevet 5. april 2006 Har vært 40 % sykemeldt i snart to måneder, pga begynnende bekkenløsning, jobber kortere dager, men litt hver dag. Har veldig grei lege, hun mente at det var bedre at jeg begynte tidlig med sykemelding, enn å slite seg ut for så å bli 100% sykemeldt senere. Dette fungerer veldig bra for meg, tror ikke jeg hadde holdt ut lenge i full jobb. Tenk på deg selv, det er ingen andre enn deg som vet hvordan du har det, snakk med legen din og rådfør deg med ham/henne. Er forresten 25 uker på vei. Vet ikke om det var dette du var ute etter, men, men.. Lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4662086-hvor-mye-plaget-f%C3%B8r-sykmelding/#findComment-4692729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå