Gå til innhold

Hei stjerna!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i kontakt m cec26 tidligere og er glad for at hun svarer men har lyst til å "møte" deg også. Selv har jeg godt utviklet evner til å vurdere fremtiden med ønsker litt hjelp.Tolker mine bilder litt subjektivt tror jeg...

 

Er født 14.03.71 kl.08.00 og er opptatt av inverstering i eiendom og jobbsituasjonen min. Er ikke sikker på om denne stillingen vil vare. Er det muligheter for andre oppgaver i firma, skal jeg finne noe helt nytt eller rett og slett fortsette med det jeg gjør nå?

 

Barn er sentralt midt opp i dette. Har tidliger fått frem at hverken meg eller min mann har barn fra tidligere liv som vi skal sette til verden. jeg er tilfreds med dette svaret og følte ro da jeg fikk det. Merkelig nok...

 

Kan du se fremover sammen med meg?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg kan prøv meg litt men er helt fersk så har ikke helt taket på det enda :) så du får ta det med en klype salt da ;)

 

Ser her at du må ofre noe, ta et valg, kanskje du rett og slett bør finne deg noe annet å gjøre? Kanskje du skal sette deg på skolebenken igjen??

Tror du tenker mye på dette med jobben din og at det opptar deg mye.

 

Ser en sterk mann i livet ditt, tror det er din mann, du ser opp til han og stoler på han fult ut, han er en veldig støtte for deg.

 

Kan ikke se noen barn på deg.

 

Jeg kan prøve meg igjen om noen uker, kan være jeg er litt tryggere på meg selv da :)

 

Har du lyst å prøve deg på meg?

 

Lykke til!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - det med mannen min stemmer nok veldig bra ja. Du må gjerne prøve igjen om en tid. Det med å sette seg på skolebenken kan ha en annen betydning - ikke nødvenigvis at jeg skal studere igjen med at jeg underviser andre. Det er mitt fag.. Dette er spennende.

 

Jeg har liten erfaring med å spå andre av respekt for andres hverdag og liv. Men jeg tar en utfordring og ser hva jeg får opp. Send meg gjerne litt fakta om hva du ønsker å fokusere på.

 

Vi høres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

 

Jeg vil jo vite alt jeg og som alle andre haha

 

Hvis du kan se på forhold, kjærlighet, jobb, økonomi og barn så har du litt å gjøre på en stund :)

 

Ta det du føler for du :)

 

Jeg er født 18.12.68 kl 22.35

 

Gleder meg til å se hva du får frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...