Gå til innhold

Stor auke i SF målet på ei uke,,, noen flere??? (samme som skravle)


Birna og Thorny Sara

Anbefalte innlegg

 

Hei alle sammen

Var hos jordmora i dag og ho målte SF målet til 38cm og eg er i uke 37+3 i dag... forrige mandag så var SF målet 35cm så det har altså vokst om 3cm på ei uke... og dette var det minnste målet ho fik når ho hadde målt 3 ganger, var vist mer dei andre to...

Noen flere som har hatt en stor auke i SF målet heilt på slutten.

Fik time på føden neste mandag for vurdering og evt igangsetning.

Ellers så var alt bra med h*n hjertelyden var på 156 samme som sist, blodtrykket var 115/75 og eg har gått litt ned i vekt.... men eg såg korleis ansiktet til jordmora forandra seg når ho målte SF målet, ho ble jo heilt sjokka stakkars + at babyen har jo ikke festa hodet enda og den låg jo i tverreleie på fredag og lørdag så ho var litt redd for det også i tillegg til alt anna...

Fik litt panikk eg når eg viste at eg evt skal få møte babyen før påske...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min jm sa at babyen kan "manipulere" oss litt på disse målingene når det nærmer seg slutten. Den kan krøke seg sammen, eller strekke seg ut, og magen kan se større/mindre ut alt etter. Vet ikke om det var det som skjedde med deg, men min baby strekte seg i alle fall litt, så SF var litt større i forhold til kurven nå enn sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har no aldri hørt om det før.... men det kan jo hende at det er det.. men uansett så vet eg jo at eg får en stor baby når alle mine andre var fra 4,2 til 4,8 kg... blir godt med en ekstra kontroll på mandag og håpentligvis så tar dem meg på alvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...