Gå til innhold

April: Hva er det som skjer med meg...?


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

I flere dager nå har jeg hatt vondt i magen/ryggen,og igår hadde jeg mageknipe som varte i nesten 2 timer,så gikk det over til venstre siden,alså der hvor nyrene ligger,vet hvordan det er å ha nyrebekken betennelse,og ville ikke at det skulle være det,så jeg ringte legevakta og fikk komme inn der,tok med en urinprøve som var helt fin på stix,men hun skulle sende den til dyrkning,siden det ikke var morgen urin,og jeg hadde vondt i siden.

 

Siden jeg hadde nyrebekken betennelse for snart 2år siden,har jeg gått å hatt vondt i høyre siden titt og ofte,var den siden jeg hadde nyrebekkenbetennelse på.

Så igår fikk jeg pencelin,Selexid,men skulle bare ta det dersom jeg ikke ble bedre,ble ikke værre,og glemte å spøre om jeg kunne amme når jeg fikk resepten,så ble til at jeg ikke tok noe.

Så igår,begynte jeg såvidt å blø litt,brunaktig utflod nesten,

og nå har det kommet mer slimete brunaktig...lurer på om det er mensen eller hva i all verden det er som skjer. (sorry ekkle detaljer,men føler at jeg kan fortelle dere hva som helst)

 

Så er det noen som vet hva som skjer med meg,noen som har opplevd lignende,lurer på om jeg kan være gravid,men tror ikke jeg er det,og lurer på om det er mensen,men den er jo ikke brun,hvertfall ikke slik som dette.

 

Begynner å bli litt små nervøs for hva det er som skjer med meg,i.o.m at jeg har titt og ofte vondt i den ene siden,der hvor nyrern ligger,og igår for første gang fikk vondt på andre side..huff...

 

Håper noen kan svare meg,for vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være en festeblødning? slik hadde jeg iallefall da spiren satt.

 

Hvor er det du har vondt ? vet ikke hvor nyren ligger.nå ble jeg flau og er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,nyrene ligger på siden,hvis du sier oppfor hofte,og bak i ryggen.

vet ikke hva det er,men er jo så brunaktig...hadde ikke festeblødning når jeg ble gravid med lillegutt...tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ja,skal å kjøpe en test idag..men jeg ammer jo enda,og nattammet til for 1mnd,siden,går på cerazette,og vi har nesten ikke hatt sex...å er ikke helt bra om jeg blir gravid nå,med tanke på hvilken svangerskap jeg har hatt,og om kroppen min takler et til,men selvfølgelig er jeg gravid er den hjertelig velkommen,har bestandig hatt lyst på to tett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det kasnkje være cerazetten som spiller deg et puss?? Hvis du drar til legen,så finner de nok ut hva det er?

Håper du får resultatet du ønsker deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er cerazettene ja - høres ikke så behaglige ut dei plagene dine. *dakar* en trøsteklem fra oss.

 

Håper du finner svar på dette - ikke kjekt å gå rundt å være dårlig og ikke vite hva det kommer av! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk=)

Har tatt en test idag,og jeg er ikke gravid,men tror det er mensen som er kommet ja,men fy fan,kan ikke huske at det var så vondt!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det første gang siden du fikk Simen du får/har mensen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mensen veldig tidlig etter fødsel.. men det jeg ville si er at etter jeg begynte på cerazette pillene har jeg også mye "mensen vondt", har aldri hatt det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ja,kan godt være cerazetten,men har ikke hatt slike smerter før,men tror nok det er tante som er kommet ja,men ser ut som om at det har gitt seg også nå...blir sprø av denne kroppen min,kan liksom aldri finne ut hva den vil hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...