Gå til innhold

Jippi!! Barnehageplass i Vestre Aker Bydel


Dronningmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Tilhører samme bydel, men har ikke hørt noe. Betyr vel at vi ikke fikk førstevalget vårt det da. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Jeg fikk nemlig en telefon fra barnehagen, så jeg tror ikke de sender ut svaret før i dag/i morgen. Noen barnehager er jo raskere ute en andre. Hvis det er kommunal du har på første så kommer svaret direkte fra bydelen. Så hold troen oppe denne uka og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Dronningmamma! :) Hvor gammelt er gullet ditt?

 

Vi har ikke hørt noe, tenkte meg bort på Røa imorgen for å snoke i trekningslistene som er lagt ut. Håper gutten min har flaks i trekninger, for det har ikke jeg! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke hørt noe. Venter i stadig spenning, uten de helt store forventningene.

 

Hvor blir trekningslistene lagt ut? Kan vi se om vi har fått plass der nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp borte på Røa. Trekningslistene er lagt ut i 3. etasje over biblioteket. Men ifølge dama som jobber der, har ikke nummeret i listen noe å si for om man får tilbud til hoveopptaket i august. Brukes visst i det løpende opptaket. Jeg ble egentlig ikke så veldig mye klokere. Får vel bare sitte og håpe... Vondt i magen, jeg. De har sendt ut første runde nå, så bør få brev idag eller imorgen om vi er så heldige at vi har fått plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullet er 2 år når han begynner i August.

Lykke til i dag, håper dere alle får et positivt svar i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Der fikk vi og barnehageplass! Fikk førstevalget vårt og. Åh, er letta nå. Greit å vite at vi har et sted å parkere han til høsten. Har et vennepar som har barn i den barnehagen og han trives kjempegodt! Kort vei er det og. Fin dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...