Gå til innhold

Noen som har erfaring med å planlegge kjønn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har så lyst på en liten gutt. Leste i illustrert vitenskap at gjorde man sånn og slik, så ble det gutt elelr jente. Andre som leste dette? Bla. om man skal ha gutt, sex rundt eggløsning, smør inn skjede med natron (blandet med vann da eller?) Kvinnen må få orgasme, mannen må få utløsning langt inni kvinnen, stilling der mannen står bak osv. Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, har ingen som helst tru på det der, Har ikke heller prøvd å få et kjønn foran et annet, men vet om ei som prøvde på de der greiene der. Hun bommet alle 3 gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "planla" å skulle få en jente. Samboer og jeg hadde tilsammen 3 gutter så det var sterkt ønske om en jente. Prøvde alle råd om jente, alt fra eggløsnings tidpunkt, kinesisk fødselshoroskop, alle kjerringråd, ble tilogmed spådd jente. Men ut kom en nyyyydelig gutt!!

Så det er ikke så lurt å stole på disse rådene som du ser!

(se under kjerrringråd på forumsidene her inne)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal til thailand og lage guttebaby.skille ut guttene hos mannen min og sette de inn.gleder og gruer meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er glad det bare er velskapt jeg, spiller ingen rolle vilket kjønn det er.. men d er jo min mening da=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...