Gå til innhold

August: Sykemeldt!!


lille trollet og mamsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har blitt helt sykemeldt og det syns jeg er kjedelig. Lurer på om det er flere som har blitt det og som sliter med bekkenplager.

Jeg har nesten ikke jobbet i mitt svangerskap og føler det som et nederlag. Først var jeg kvalm og kastet opp bare jeg beveget meg, og så jobbet jeg 1mnd og da var det slutt på jobbingen igjen.

Hva skal man finne på på dagtid når jeg ikke orker å sitte og gå noe særlig? Har lest alle bøkene jeg har om svangerskap og sikkert to ganger.

Er heldig og skal begynne på bassengtrening til torsdag. Var på bekkentrening på fredagen og følte meg nesten dum der jeg satt på ballen, med den lille magen min blant de alle med store og frodige mager.

Har fått flyttet terminen min til 16 aug. etter ul. Har prøvd å legge meg inn på terminlisten flere ganger men det funker bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

 

Jeg er også blitt sykemeldt og "sliter" litt med det... samvittighet .. dårlig sådan styrer dagene og tankene litt. Er sykemeldt for lavt blodtrykk og "sterke" kynnere..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

er å sykemeldt nu! har vært det ganske lenge nu! etter jul fikk jeg luftveisinfeksjon å så blei æ plaga me ryggen! nu har det gått over i bekkene så blir lange daga hjemme! har jobbe litt da. men føle det er lenge lenge siden!

 

skal sjekke ut basseng i dag da .. er også hos fysio to gang i uka!

har termin 3 august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt her og, men håper på 50% etter påske. Ville bare gi tips til hva du kunne gjøre. Jeg kjøpte Se og hør før helgen, og der var det lydbok med påskekrim av Unni Lindel. Trodde ikke jeg ville like det, men det funka veldig bra. Blir møkk lei av tv'en, og da var det hærlig å pusle rundt litt mens jeg fikk inn en god fortelling. Det finnes jo mange lydbøker. Du kan jo både gå, ligge stå og sitte mens du hører på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...