Gå til innhold

SA, hvor lenge skal jeg blø?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk konstantert tom fostersekk i uke 8, og begynte å blø i uke 9. Etter noen dager kom det mye (blod og "klumper"), samtidig med mye smerte. (fikk da beskjed på ultralyd at det var litt igjen... Nå har det roet seg litt, men blør og det kommer stadig ut litt blodig slim. (snart blødd i to uker nå). Begynner å bli litt lei. Noen med liknende erfaringer?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hadde en SA 8 uker på vei, og det hele begynte med lette blødninger som økte etterhvert. Jeg hadde ingen store smerter, kjentes ut som vanlige menssmerter. Jeg blødde mye de første tre-fire dagene, etterhvert roet det seg til lette mensblødninger som varte i to uker. Hadde noen dager uten blødninger, før det begynte å blø litt på nytt. Dette varte i to-tre dager. Etter det har jeg ikke blødd, og har nå i følge min gynekolog eggløsning (fire uker etter SA). :o)

 

Du må bare smøre deg med tålmodighet, i følge min gynekolog kan man blø seks til åtte uker...

 

Lykke til :o)

 

Lenke til kommentar

Mine blødninger etter SA'er har vart like lenge som vanlig mensen, hos meg da... tok 3-4 dager, men smerten er litt sterkere enn ved mens og sitter pittelitt høyere. Var på UL etter to dager og da var alt ute, men fortsatte å blø et par dager til etter det, så ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...