Gå til innhold

Til Katti84*04.07.06*, om barnevogn kjøpt i Strømstad. :-)


Silje76 *

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Så i et innlegg lenger ned her at du har køpt samme type vogn som vi går å vurderer, på samme sted.. I Strømstad.

Bare lurer på et par ting jeg, og håper du kan ta deg tid til å svare.. :-)

Hva fulgte med i prisen? Av utstyr og sånt..

Hvilket understell valgte dere, og evt hvorfor?

Var det leveringstid på vogna? Evt hvor lang?? Kommer kanskje an på hvilken farge man ønsker, men.

Hvor lang garanti er det når man kjøper i Sverige?

Hadde vært strålende å fått svar på noe, så vi har litt mer å forholde oss til. Sikler litt på den vogna altså... :-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

 

Det fulgte med Regntrekk og myggnetting til vogna (Myggnettingen er jo i kalesja). Kjøpte stellebag vedsidna til 250,- sek.

 

Vi valgte Sportsundersteller fordi vi likte veldig godt det at man kan vippe håndtaket rundt istede for å snu bagen/Sportsvogndelen + at det er teleskophåndtak, likte det bedre enn "Vippehåndtaket" på klassisk. Og fordi vi syntes den så litt tøffere og mer robust ut enn det klassiske understeller.

 

Vi var heldige for de fikk inn fargen vi skulle ha (Sport Beige) 1 uke etter vi var der så det var 1 ukes ventetid.

Emmaljunga produserer fargene i puljer så er du riktig uheldig (VELDIG uheldig) så kan du risikere å vente 14 uker på vogna. Noen farger er det kortere leveringstid på enn andre.

Ring til Kattis babyshop og hør, det sa hun som jobbet der at det var mange som gjorde. Så hvis du ikke vil ta to turer er det lurt å ringe å bestille vogna og så dra å hente den når den er klar :)

 

Det er 1 års garanti i Sverige, altså et år mindre enn her. Men fikk med kjøpsbevis fra Emmaljunga hvor det står at det er 2 års garanti på alle Emmaljunga vogner, så jeg vet ikke helt hvem av de jeg skal tro på ;)

Hvis det er noe galt med vogna var det bare å ringe Kattis Babyshop, var det noe småtteri så fikk de tilsendt det de trengte for å fikse det fra emmaljunga og da kunne man ta med vogna til butikken og hente den ca 3 timer senere, var det større ting sendte de den til fabrikken. Men det var visst veldig lite klager på denne vognen, hvis det var noe så var det knapper som var løse o.l.

 

håper du fikk svar på det du lurte på :) Virker som ei super vogn :) Har jo ikke fått prøvd den med babyn ennå, men er storfornøyd så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helga skal vi også dit å bestille oss vogn!!! Har også tittet litt på sport beige, men det står mellom den og en helst svart en... Må nesten i butikken å se de tror jeg.. Men vi skal ha classic understellet tror jeg.. liker bedre det vippehåndtaket enn teleskophåndtaket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Tusen takk for svar!

Fikk svar på så å si alt jeg lurte på jeg.. Bortsett fra en ting ser jeg.. Hva måtte dere betale??

Også en ting til: Nå vet ikke jeg hva slags bil dere har, hvis dere har, men er den grei å få med seg i bil? Tenker på størrelsen. Vi har en Opel Astra stv, og håper vi slipper å bytte den..

Vi går nok også for sporstunderstellet hvis det blir denne vogna, nettopp fordi det kan vippes over.. Også veldig greit med skikkelig teleskophåndtak. Sambo er en del høyere enn meg, og den ene vi var å så på i går ble for lav for han selv med håndtaket helt øverst..

Godt å høre at alt virker greit der borte. Litt forvirring rundt dette med garanti har jeg forstått, men det blir nok ikke det store problemet tenker jeg.

Tusen takk for svar. Høres ut som du er godt fornøyd. ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei..

 

Vi betalte 6990,- sek. for vogna. Altså det samme som i Norgen, men sparer kursen da..

 

Vi har en Renault Laguna, og den er i minste laget for vogna.. Må ha bagen i forsetet frem til vi får råd til å kjøpe ny bil, har da planer om en Astra stv. prøvde vogna til svigerinna mi i en astra stv. og det funket fint det. Det var også emmaljunga Duo vogn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...