Gå til innhold

September: Hva finner dere på med småtrollene deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere feks på dagene i helgene?

Ikke så veldig mye spennende å finne på med en på 7 mnd... er liksom litt liten til det meste....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det blir mest å gå tur eller dra på et kjøpesenter. Gleder meg til sommern kommer og han kan ligge i gresset og spise ekle ting :D

 

Neste år på denne tiden skal vi stavre rundt på bittesmå ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I och med att han krabbar før fullt så leker vi ganska mkt på golvet. Han jagar saker jag håller på med å krabbar efter mina ben i stort sett hela tiden. Så alla viktiga saker måste læggas undan annars ska de testas ut. Annars så brukar vi gå på promenader, køpsenter, bada i polen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye aktivisering på gulvet, i sofaen og på sengen vår. Liker selvsagt best at vi leker sammen med ham hele tiden... Helgene er som regel mye besøk og sånt, det er ukedagene jeg sliter med å fylle. Jeg går endeløse turer hver eneste dag og har minst en tur på cafè også. Har bestemt at vi skal ut av huset minst 1 gang hver dag. Vi går på babybio og bok&baby og har tatt 2 kurs i babysvømming. Har også hatt planer om å komme meg på babysang, men det har ikke blitt noe av ennå. Barselgruppen er helt genial! Uten den hadde jeg nok følt meg ganske ensom tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgene er ganske greie, då er vi to om å aktivisere...

 

Ellers i veka er eg og Ask mykje hos foreldra mine. Er så heldig at mamma berre jobbar halvt, og pappa har heimekontor, og dei tar meir enn gjerne imot oss når vi blir leie av å vere heime. Mamma og pappa bur forøvrig ca 3km frå oss, så det er akkurat ein passelig tur å gå med vogna.

 

Det hender eg tar med meg mormora mi på handlesenteret eller matbutikken (ho er 85 år og kjempesprek - men litt selskapssjuk ho som meg), og så er det DiB-treff annankvar mandag. Ikkje alltid eg går, for vi må inn til Bergen, og havnar alltid midt i rushet på veg heim att.

 

Men vi *må* ut av huset ein gong kvar dag om vi ikkje skal bli sprø begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...