Gå til innhold

Til Loise og andre som vet?


Skjønnere enn skjønnest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min første prøveperiode har begynt. Har en syklus på 29-32 dager. Pleier å få eggløsning på dag 16,17 eller 18. Kan jeg teste om jeg er gravid på dag 12? Vet at alle produserer hormonet i ulik hastighet, men er det teoretisk mulig. Og hvis den sier "ikke gravid" på dag 12, kan jeg være gravid likevel?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har svart deg på introduksjons tråden din..

Svaret er ja, du kan teste på dag 12. Og hvis negativ KAN det være for tidlig å teste også,, så du kan enda være gravid da.. Noen tester første positivt nesten en uke etter ikm... Så det varierer VELDIG fra kvinne til kvinne..

 

Velkommen inn i en spennende verden. Jeg følger deg hakk i hæl.. Morsomt at vi har en såpass "lik" situasjon... Jeg har også ventet lenge, på at mannen skulle bli klar.. Og jeg har brukt eggløsningstester siden julen.. Så nå har jeg kartlagt min nye etter-fødsel-og-uten-piller-syklus.......

 

Lykke til Skjønn :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morsomt å være i samme situasjon. Vi får holde hverandre oppdatert og kanskje vi treffes på 1 trimester (hvis jeg orker å være der da, synes det er mange triste "mistehistorier" der og tror ikke det er helt sunt å lese dette når man er nygravid).

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...