Gå til innhold

IKM 08.april-flere??eller ca rundt da??kom m symptomene!! =) (må få tida til å gå her!!)


♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm 08.april. Første pp etter min andre SA. Gikk på pergotime forrige mnd og har hørt den virker i 2 mnd- SÅ FINT! pluss at man er mer furktbar etter en SA(bekreftet av legen min).

Har dermed STORE forhåpninger til denne mnd.!!!

 

Andre som har ikm rundt samme dag?? Noen som vil vente med meg?

Noen som har noen symptomer da??

 

klemmer fra en meget utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikm 06april!!!er så spent!!er i tredje pp og VEt at dette må være min mnd...fikk skikkelig omme bryster for fire dager siden og de er kjempevonde,vanligvis får jeg d ca to dager før mensen,så tror d kan være ett symptom. også har jeg fått en haug med kviser noe jeg aldri har ellers,både på bryst og ansiktet...du då?noen symptomer på deg??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM sånnomtrent på den tiden, tror jeg... Muligens en gang i påske-uka. Jeg er ikke så optimistisk denne gangen.

 

Var bombesikker på at jeg var gravid sist periode (og jeg tror faktisk at jeg var det, bare en veldig tidlig SA). Så denne perioden tar jeg ting litt mer som de kommer. Skulle gjerne hatt en spire her, nå!!!!

 

Har ingen - nada - symptomer, men jeg hadde el forrige helg, tror jeg - så det er vel litt tidlig med symptomer for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikm i dag jeg, men enda ikke noe tegn til at mensen skal komme, jeg har ømme brystvorter og så tisser jeg nesten hvær time, vet ikke om det er noe symptom, men jeg håper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm 8.april. Og jeg har mange symptomer. Jeg er veldig trøtt. Ømme bryster som stikker, som om de vokser.

Idag stekte jeg fiskekaker og jeg blei utrolig kvalm av matosen.

Har veldig tro på at jeg er gravid. Har også hatt en SA. Så jeg er litt nervøs.

 

Lykke til dere andre, vi får holde sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^Skriver meg inn her og jeg!!!

Har IKM 6.april har ALLE mensen tegna men men det går jo ann å håpe da:)))

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...