Gå til innhold

hjelp meg ang søknad til fødselspenger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

prøvde å få hjelp på trygdekontoret men ble kastet ut, hun skulle spise maten sin. jo jeg ble helt paff, bare sto der og gapte. oki ingen hjelp der å få.

det jeg lurer på er hvordan skal jeg dokumentere lønnen min og min samboer? skal jeg sende ligningspapir, lønnslipp eller skal arbeidsgiveren min sende noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fyller ut det skjemaet du har fått, og så skal du få et skjema som arbeidsgiver skal fylle ut og sende inn. Det er mao arbeidsgiver som dokumenterer lønna di...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk.

skal det samme skjema sendes til min manns arbeidsgiver oxo?

han får betalt etter sin egen lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på trygdekontoret om og sende inn mine 10 siste lønnslipper og ikke noe annet sammen med søknadspapiret, dette som arb.giver ska sende inn fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte og tenke på.. Ang min samboer er også jeg litt usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eg leverte ifrå meg papira hod Trygdekontoret trengte ho kun den som arbeidsgivaren min hadde sendt inn angåande lønn. Når det gjaldt min samboar (som skal ha 5 veker når eg er ferdig i februar -07) kunne han vente med å levere inn til neste år, dette fordi han truleg hadde stege i lønn på den tida og ville få ut meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg måtte sende inn de 10 siste lønnslippene pga variabel lønn da kanskje..? Jeg jobber kun som vikar og ingen utbetalinger er likedane. Også kunne det hende de så på mine 3 siste år hvis det var mere lønnsomt for meg, men disse opplysningene hentet de inn selv sa hun på trygdekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...