Gå til innhold

masse blødninger


ainamamms

Anbefalte innlegg

Hei på dere!!!

 

Jeg er førstegangsfødene, og er kjempe nervøs om dagen, jeg klarer ikke helt å glede meg over graviditeten, dette er pga at jeg har konstante blødninger. Ikke kjempe store, men noe hele tiden, og noen dager nesten ingenting. Blødningene kommer ikke som friskt blod, men mer som et brunt sekret, og noen ganger er det også noe friskt blod, huff, det gir seg ikke. Jeg har vært inne å fått vaginal ultralyd, og fikk beskjed om at alt var bra, livmorhalsen var lukket, og det bittelille hjertet slo, og 4 dager etter ultralyden, hadde jeg time hos legen, og hun skjekket også litt, og sa at alt så ut til å være bra.

 

er det noen her inne som har hatt noe av det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også sånt brun utflod. Litt blod i den liksom. Ser det nesten hver gang jeg tørker meg. Slik har det vært i begge gangene jeg har fått. Har også mistet tre ganger før og da var det friskt blod som kom. Legen min sa at dette skyldest hormoner og at det ikke var farlig. Jeg har hatt det slik i to uker nå.

Har du fått ul og alt så bra ut så har det nok ingenting med fosteret å gjøre. Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en blødning tidlig i svangerskapet. Det viste seg at det hadde vært en cyste på eggstokken som hadde sprukket. Da hadde jeg en blødning, og så i hvertfall 1 uke etter hadde jeg sånn brunlig utflod som du snakker om. Har vært på ul to ganger og da var alt bra, skal igjen til torsdag og håper på gode nyheter da også..

 

Men det jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt var at kanskje du har følsomme slimhinner, det kan gi småblødninger, eller overfølsom livmortapp, det også kan gi litt blødninger. Så lenge ikke blodet kommer fra fosterannlegget så er det ikke farlig tror jeg.. Og som du sier var livmormunnen lukket, så alt er sikkert i orden.

 

Jeg har fått en del mer oppfølging denne gangen, siden jeg har mistet 2 ganger+ at jeg har en cyste til på eggstokken. Ta kontakt med legne din igjen å be om ny ul, det hjelper jo litt å få bekreftet at alt er bra med jevne mellomrom

 

Vet ikke om dette hjalp deg noe, men jeg håper det går bra med deg, og at du kan få en time til ny ul, for å se selv om alt er bra:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt dette! Men jeg hadde først en liten blødning, så brunt i en uke, før det kom mye blod en hel dag, så har det vært brunt i et par uker etter dette. Har vært til innvendig UL to ganger, og skal inn igjen på neste mandag. Da er jeg 12+6 på vei, og håper at de "friskmelder" meg. Har nemlig vært sykmeldt pga dette i over en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg hadde det på samme måte under sitt svangerskap.

Hun hadde blødninger helt til 6mnd. Hun fikk en nydelig jente

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to venninner som begge har blødd kjempe mye og det har gått bra.de blødde i flere uker.Men babyer fikk de begge to.Jeg har vært plaget med blødninger i tidligere svangerskap.Litt blod hele tiden.Gikk bra med meg også.Noen blør i starten av svangerskapet,men det går bra for det.

Lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har også hatt mye småblødninger i flere uker, noen dager er det MYE og andre dager ingenting. Jeg har også hatt UL og GU, og alt ser bra ut. De sier det skyldes en ømfindtlig livmorhals, noe som er helt normalt i et svangerskap. Så lenge livmorhalsen er lukket og fin og det ikke er blod i livmoren kan man slappe helt av, fikk jeg høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde en del (bare bruntslim) i uke 7-9. Er nå i uke 11. Har ikke vært til kontroll eller ul enda, men skal det på fredag. Så da håper jeg alt står bra til med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...