Gå til innhold

Tror jeg er gravid igjen, jeg gitt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmm, mistenkelige ting sjer; ikke'no mens, uggen om morningene og måååååååååå ha mat nesten før jeg er oppe av sengen. Og det som gjør at jeg mistenker det aller mest er at jeg ikke liker kaffe mer, den siste uka har jeg bare nappet til kaffen, jeg som er den kaffekjerringa. I morgen skal jeg jammen kjøpe meg en test, dette må jeg finne ut av!

 

Hadde vært gøy med to tette, da vil babyen jeg har nå være 16 mnd. Spennende.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, på disse tider i fjor satt jeg med de samme tankene:-) Ammet snuppa,så ble veldig overassket over at jeg var gravid. Har nå ei på 18 mnd og ei på snart 3 mnd(og ei på snart 17 år:-)

Det er veldig morro men hektisk med to så tette, så anbefales:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!! Jeg har også lyst på to tette, men nå er lillegutt bare 7 uker, så jeg har litt tid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh jeg er så gravid syk. Er det mulig liksom .Tulla er snart 6 mnd og det går som en drøm dette. Venter liksom på en sånn "wakeup call", hvis dere skjønner. Når skal jeg blir sånn totalt utslitt og sånn. nei, føler meg heldig, men har allerede lyst på en/ei liten til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen har litt mer kapasitet, vet du. =)

 

 

 

Gratulerer om du er gravid!

Det er 15 mnd mellom meg og soesteren min.

Mine 3 foerste ble foedt paa litt mindre enn 4 aar. Var hektisk, men ei flott tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...