Gå til innhold

Mensen etter pergobruk?


skrulla73*17pp*

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som vet hvordan mensen oppfører seg etter pergo-kur?

Har nettopp gått på min første pergo-kur ever...

Fikk mens på fredag,blødde rikelig fra fredag kveld og hele lørdag,men på søndag kom det kun noen få dråper og idag ingenting..Pleier å ha en god uke med tanta her ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke merket så veldig forskjell på blødningslengden/mengden etter å ha gått på pergo.

Men nå sist var det veldig likt det du sier; 2 dager med ganske kraftig, men så 3 dager med spotting (som for min del er ganske uvanlig lang tid).

Jeg vet ikke om pergo har noen innvirkning, de andre to kurene mine har mensen vært normal.

Tja, kortere mens betyr kanskje kortere venting på EL, så det er kanskje logisk? Pergo skal jo gjøre at syklusene ikke blir lengre enn 30 dager eller noe sånn? Jeg er ikke helt eksperten her som du skjønner...

Og slippe unna med kortere besøk er vel bare digg.... :)

 

Det høres ut som planene for Påsken er lagt for din del ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen min denne gangen var på 32 dager,så det stemmer nok at de skal ligge rundt 30 dager ved pergobruk. Tror forresten ikke jeg har hatt EL denne måneden da mens-start ikke stemmer overens med positive el-tester,men da får jeg satse på at den kommer i full styrke i påsken :)

Skiene får klare seg selv dette året tror jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Ja, det jeg skal gjøre i påska passer heller ikke akkurat med ski på beina, men det KAN i teorien gjøres oppetter solveggen på hytta....

(Må bare passe på å legge meg raskt ned...)

Kan gjøre masse dårlige vitser utav dette merker jeg; påske-egg, passe på at man har rett smøring, kriminelt ensporet påskefeiring osv, osv....

 

Ang pergo sier jo andre her at det er i perioden MELLOM kurene, altså den måneden man pauser at det er størst sjanse for klaff.

Så da ønsker jeg oss begge veldig mye lykke til! :)

 

Påskeharen er vel en snill fyr, er han ikke det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge seg fort ned med bena oppetter solveggen i 20 min...hihi...hadde sett lurt ut kan jeg tenke meg..

Kommer påskeharen med nok egg,så er vel IKM rundt 1.mai...

Nå har jeg nettopp bestilt meg masse tester, så da er jeg klar ihvertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...