Gå til innhold

så var det oss da, andre i perm her?


sweetey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i permisjon, føder forhåpentligvis denne uken da... termin på lørdag.

Men har vært sykemeldt en god stund før jeg gikk i perm og så har vært hjemme ganske lenge nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag också! Tråkigt att gå hemma hela dagarna. Lite man kan ta sig till när alla andra jobbar. Får gå på SATS och fördriva tiden tror jag... Formen är ju hur bra som helst. Inga tecken på födsel alls. Mensterminen var 30. mars och UL 14.april. Bör väl titta ut där emellan någon gång hoppas jag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke i permisjon enda, men jeg har et spm:

Når dere skrev søknad til fødselspenger. hva gjore dere med dokumentasjon for lønnen?

var det arbeidsgiver som sendte inn dette eller?

prøvde å få hjelp med trygdekontoret, men der ble jeg rett å slett kastet ut, hadde ikke tid å hjelpe, hun skulle spise mat..

 

vart så paff at jeg bare sto der å måpte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

vi fyllte ut den søknaden til trygdekontoret. jeg sender også inn et skjema hvor jeg søker om perm til arb.giver, da skal de egentlig sende dokumentasjon på lønn til trygdekontoret. men jeg fikk med dette skjemaet fra trygdekontoret for å minne arb.giver på dette. så ja de skal sende over, men du bør kanskje forsikre deg over at de gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sa bare til min arbeidsgiver når jeg haddd termin, så begynner jeg i permisjon 3 uker før.

så det er arbeidsgver som sender papirene alså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sendte ved siste mnd lønnslipp også... tror arbeidsgiver og sender inn dokumentasjon for lønn, men fikk beskjed av å sende det inn av trygdekontoret og bedre å sende inn for mye enn for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa :)

Jeg er også hjemme..

Synd å si det men jeg synes det ufattlig kjedelig.. hehe..

Formen er helt på topp, kunne ikke vært bedre (blir selvfølgelig fortere sliten) også bare gå her å vente..

 

Helt sikker på at jo mer jeg venter jo lengere tid tar det før det skjer noe.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perm her også :) Rart at det har gått over to uker av permisjonen allerede. Har kjeda meg masse, men tiden flyr jo allikevel...Lurer veldig på når babisen min skal dukke frem, veldig spent altså!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne permisjonen min en av disse dagane, men lurte litt eg, fik en telefonsamtale fra trygdekontoret om at eg hadde glemt å krysse av på skjemaet kor tid eg ønsket å starte permisjonen min??? Vart litt paff, trudde at man ikke hadde noe valg om å begynne 3 uker før termin... eg har jo gått sykemelt nærmast hele svangerskapet slik at eg trudde at eg ikke kunne velge om eg gik fortsatt sykemeldt heilt frem til fødselen eller om eg begynte i permisjon 3 uker før fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...