Gå til innhold

åh, blir så frustrert...


vilha3 (09.09.07)

Anbefalte innlegg

... av å gå her og kjenne på alle mulige- og kanskje umulige- symptomer. Har jo så fryktelig lyst på en liten spire, men vet jo at det like gjerne kan være TR som planegger en heidundrande hjemme alene-fest og at det er derfor jeg har så ømme og såre brystvorter og føler meg oppblåst... Har ikm den 11, men er ute av trening når det gjelder mens siden jeg ikke hadde blødniger med spiralen. Så jeg får vel bare gå rundt og kjenne og føle og spekulere- og så skjer det som er meningen at skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner godt til frustrasjonen..Men håper din frustrasjon er borte iløpet av april og at den er erstattet med gleden over å være gravid istedet!!

Ømme pupper og oppblåst er jo typiske tegn da!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-) Men det er jo temmelig tidlig å få symptomer allerede nå?? Kan ikke være mer enn ca 2 uker på veg. Kan ikke huske at jeg fikk ømme pupper SÅ tidlig de to andre gangene... Jaja, får bare prøve så godt jeg kan å smøre meg med tålmodighet. Og om det jo nå er TR som er på veg, tyder jo det bare på at syklusen er ok etter levonovaen, og det er jo kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...