Gå til innhold

Vurderer å gå fra sambo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 gutter, og venter nr 3 om 2 måneder. Klarer ikke mer med den gubben. Han gjør ikke annet enn å såre meg hele tiden. Lei av å være trist og lei meg hele tiden..

MEN klarer jeg meg alene? Med 1 stor gutt og 2 små med 1 års mellomrom? Er fra nord, bor på østlandet og har lite nettverk her. Vil nødig flytte til nord...Hjelpes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer også å gå fra samboeren min....har to gutter under 3 år. Blir nok tøft...men bedre å ha det bra alene synes jeg.

Skrevet

huffda, dette kan bli tungt, men det kan være verdt det! jeg gikk for et halv år tilbake, ut av et dysfunksjonelt forhold, hvor alt handlet om HAM. Jeg har aldri angret det valget. jeg har 2 barn på 7 og 2 barn, men har i tillegg gått siste året på sykepleien, med praksis og hovedoppgave i tillegg. jeg har ikke blitt avlastet med barna foruten om annenhver helg, da de er hos far. dette har gått kjempe bra, og i dette lille "helvete" har jeg faktisk følt meg kjempe lykkelig... når jeg våkner i helgen med barna i senga, så slår det meg alltid hvor fint og harmoniskt vi har det nå.

jo visst kan jeg også være sliten, men det føles bedre enn å være konstant trist, slik jeg var da jeg var i foholdet.

jeg ønsker deg iallefall til lykke med valget ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...