Gå til innhold

kanskjesnart!


krysser fingre og tær!

Anbefalte innlegg

Jo, da jeg har en jobb å gjøre!! Thi, hi.. Her er alt bare bra og jeg gleder meg til gjensynsgleden!

Sant som du sier, vi har fått det til før, og jeg tror på at vi kan klare det igjen. Men noen dager ser alt alikevel håpløst ut og man tenker seg det værste. Men ikke i dag!!!! For i dag er allting godt!

 

Og vet du hva, det lønte seg med en ung turnuskandidat forrige uke. I dag har vi fått time til både gyn.pol og sædprøve! Vi skal inn 26 april, så nå blir det fart på sakene!! Deilig å endelig være i gang. Håper jo selvfølgelig at jeg skal få positiv test før denne timen da. Merkelig hvor optimist man blir rundt el. Alltid like stor tro!

 

Hvordan går det med lesinga di?

Lenge til du skal ha eksamen?

Jeg stikker av gårde i ettermiddag for å ha eksamen jeg også. Jeg skal ha en 3 dagers praktisk eksamen som jeg tro det eller ei, gleder meg til.

 

Ha det fint!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei. Det ER koselig å bli kallet på :)

 

Så bra at dere har fått time så snart! Supert! Det er godt å vite at det skal skje noe.. Så får vi håpe på positiv test før den tid- og JA- man blir skikkelig positiv rundt EL! Jeg kjenner meg skikkelig igjen. Du får stå på i dag, hehe.

 

Min eksamen er 24 april, ugg,ugg,ugg. Jeg har virkelig ikke lest nok, og den eksamen er den værste av de alle... Jeg har lest litt i helgen, men dette med å lage barn tar virkelig så mye av hjernekapasiteten min at jeg kjenner det går utover både jobb og studier..Skylder i hvert fall på det ;o)

 

Lykke til med eksamen i dag og dagene fremover, det blir sikkert deilig å få tankene over på noe helt annet også.

 

Krysser fingre, tær og armer for at det skal gå bra med eksamen og babylaging, men ikke beina...hahaaa...

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjett hva jeg har gjort da? ..he, he

Nå skal jeg pakke og så reiser jeg. Skal bli godt å koble av litt, men kjedelig å reise fra mannen når han endelig kom hjem igjen. Det blir sikkert gøy med eksamen når jeg først kommer i gang, jeg får iallefall mye annet å tenke på.

 

Du får passe godt på tvillingene i magen så snakkes vi på torsdag.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Om det er noen andre som leser dette; jeg er altså bare innbildt gravid med tvillinger i magen, dvs jeg var det under EL i helgen, når man er mest positiv:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...