Gå til innhold

IKM 08.april- flere?? noen som vil vente med meg??


♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥

Anbefalte innlegg

Har ikm den 08.april-altså førstkommende lørdag. ååååh det erså ufattelig lenge til!!! Noen som vil vente med meg? hyle, rive seg i håret, trøstespise og teste ALT for tidlig sammmen med meg??

 

I need company!!!!!!!!

 

(kremt har virkelig overgått meg selv denne gangen og faktisk testet i går kveld. HERREGUD hva tenker jeg på?? nesten en uke til ikm jo!! hva er vitsen?? og ikke nok med det-dumme dumme meg testet IGJEN idag tidlig??? herregud!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Har ikm 9.april så det er en dag lengre enn deg. Denne gangen er jeg veldig følelses kald i forhold til det. Men det kan jo godt forandre seg når det nærmer seg.....

Føler vel at jeg har mistet litt troen på at det skal klaffe for oss.....

Forrige pp var med pergo og for min del var det et h..... å gjennomgå. Så jeg er vel kanskje ikke den beste å dele denne ventetiden med.

Men skal krysse fingrene for deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, jeg er like gal som deg!!! Det er ikke få ganger jeg har testet meg en uke før ikm :D Bra det er flere av oss! Du og Susse må ha lykke til, jeg ligger nok en uke etter dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med jeg ::)))))))

Har IKM 7. april kjenner jo ALLE symptomenen på mens da så ja.........tror nok ikke det blir noe baby besøk her nei men men KAN jo hende da i min lille egene verden da:))))går ann å håpe::)

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja........da har spottingen kommet og TR er vel her imorgen:( som vanlig.....begynner å bli ganske sliten av dette!! er litt sånn tom innvendig og ja ... lei meg ...rett og slett....som vanlig:(( jeg lurer på hva jeg har gjort feil har i livet for at vi ikke skal få mulighet for å bli foreldre vi og.... lykke til jenter !!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke IKM før 13 april...leeenge å vente, men har ikke noe tro på at denne gangen skal være "the one", har ikke gjort noe anderledes denne gangen...så må jeg innrømme at jeg er avslappet siden det blir lap. om et par uker.... så da har jeg noe å se fram til, å trøste meg med når tanta kommer.

Lykke til alle sammen

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle jenter!!

Hvordan står det til med testinga?? Testet søandag-negativ, mandag- negativ og idag POSITIV!! Svak,men strek er strek!! Skal ta ny test i kveld og i morra (hehe testoman) men strek er strek så er såå glad, men litt redd pga mistet to ganger før.

 

Har noen av dere testet?? susse,sweden,kanskje snart?

 

håper det er flere som følger meg over til 1.tri!!

 

mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...