Gå til innhold

hva må jg ha med i barnehagen


Gjest

Anbefalte innlegg

har fått plass til tulla i august.mn hva er dt som skal ligge igjen og hvor mye skift må jg ha... må vogna være igjen i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha et par hele skift til henne ( alt hun trenger fra innerst til ytterst ) tøfler, bleier ( i de fleste barnehager må en ha dette med selv ), gode ytterklær og sko, regntøy og støvler, teppe/pose til vogn. Dette er i alle fall noen ting du må ha.

Du kan helt sikkert ta vognen frem og tilbake hver dag om du ønsker det, men de fleste steder kan nok vognen stå igjen om du ønsker det.

 

 

Når du skal ha innkjøringsdager i barnehagen, vil du få beskjed om det er andre ting du trenger å ta med deg

 

Lykke til i barnehage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, husk å merk alle!!! klær, jobber selv i barnehage, og ser hvor vanskelig det er når man får masse klær uten navn. Selv om man prøver å passe på, så kan klær bli lagt i feil hylle, klær blir lagt til tørk i tørkeskapet, også glemmer man hvem som eier det. Du får merkelapper til å stryke på klær, og til å klistre på matbokser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehager er forskjellige, så du må nesten høre med barnehagen hvordan de gjør det med hva som ligger igjen og hvordan dere skal gjøre med vogn. Kanskje barna sover inne på madrass i den barnehagen tulla skal gå i?

Du bør nok ha minst et par fullstendige skift klær, enten i sekken eller i barnehagen.

Merkelapper er viktig. Jeg er også glad i skinntøfflene våre, du får kjøpt lignende på alveslottet.no Jeg liker ikke tanken på at de små føttene skal bo i sko hele dagen. Ulltøy er også noe jeg er glad for å ha, hør gjerne med strikkeglade familiemedlemmer om de kan strikke noen enkle sett til høsten. Ulltøyet er i bruk under regntøyet, under parkdressen og under vinterdressen på de kaldeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...